1ekeus

Van geest technische service

Komen afspraken na

Erwin

Vlot verloop van bestelling tot levering

Rofd services

Uitstekend

G van b

Slechte communicatie. Moet zelf opdraaien voor het terug sturen. Geen mail gehad wat de eindbeslissing was. Of dat het geld was terug gestort. En nu nog even kijken of de verzendkosten voor een... Slechte communicatie. Moet zelf opdraaien voor het terug sturen. Geen mail gehad wat de eindbeslissing was. Of dat het geld was terug gestort. En nu nog even kijken of de verzendkosten voor een foutief product terug krijg of dat ik het moet gaan halen

Reactie 1ekeus:

Bedankt voor je review,
Bedankt voor je review,
Retourneren van artikelen is bij ons inderdaad voor eigen rekening. Je hebt aangegeven dat de drie cirkelzaagbladen van in totaal €17,95 niet de gewenste kwaliteit bedroegen die jij voor ogen had. Echter hebben wij na controle geconstateerd dat deze gewoon aan de kwaliteitseisen die je voor dergelijke producten mag verwachten voldoen.
Wanneer producten inderdaad defect of foutief zijn op het moment van aflevering is het uiteraard zo dat deze kosteloos mogen worden geretourneerd.
^Teun van 1ekeus.nl

Snelle service goede info mdw en hulp

W.J. van der Laan

Snel en goed uitgevoerd

Ferdi

Prima bedrijf, correct snel en lossen een probleem ook gewoon netjes op.
Had een onderdeel wat niet werkt en dat is netjes opgelost. Alles werkt nu perfect