1ekeus

Snelle levering , maar het artikel klopt niet met de beschrijving die er vermeld staat. Nu gaan ze het van de website afhalen, voor mij te laat ,hellaas

Reactie 1ekeus:

Bedankt voor de review. We hebben elkaar via de chat gesproken over de potkrik van € 15,95 die helaas is geleverd zonder opbergkoffertje. Zoals ik je vertelde heeft de fabrikant besloten deze niet... Bedankt voor de review. We hebben elkaar via de chat gesproken over de potkrik van € 15,95 die helaas is geleverd zonder opbergkoffertje. Zoals ik je vertelde heeft de fabrikant besloten deze niet meer met koffertje te leveren. Helaas wenste je geen financiële compensatie en wilde je het artikel tevens niet retourneren op onze kosten.
We vinden het dan ook erg jammer dat je ons om deze reden een negatieve review geeft gezien het feit we je graag hadden geholpen.
^Teun

Verdonk

ilbay

Accu klopboor machien gekocht maar is niet zoals hebben beschrijven kan niks boren veel te licht en zwak

Reactie 1ekeus:

Bedankt voor je review Ahmet Ilbay. Je hebt bij ons de Einhell TE-HD 18 Li KIT Accu boorhamer aangeschaft die beschikt over impact macht van 1.2 J en een max. draaimoment van 9,9 Nm. Hiermee behaal... Bedankt voor je review Ahmet Ilbay. Je hebt bij ons de Einhell TE-HD 18 Li KIT Accu boorhamer aangeschaft die beschikt over impact macht van 1.2 J en een max. draaimoment van 9,9 Nm. Hiermee behaal je een boorcapaciteit van 12 mm in beton.
Als je een zwaarder apparaat denkt nodig te hebben raad ik je de Einhell HEROCCO Accu boorhamer aan. Deze is een stuk zwaarder en kan bijvoorbeeld tot wel 20 mm in beton boren.
Mocht je een volgende keer twijfelen over of een machine geschikt is voor jou klus, raad ik je aan ons te contacteren zodat wij je eventueel vrijblijvend kunnen adviseren.
^Teun van 1ekeus.nl

Paul Janssen

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Firas

Zijn heel vriendelijk en helpen .zeer redelijke prijzen .Supersnelle levering .belgie

John.A.van.Deijzen

Prima alles liep vlot