1ekeus

Frans Borgmeijer/Autob Frans Borghmeijer BV

Niet best heb een schuurmachine en een afzuiger gekocht, van het zelfde merk,maar passen niet aan elkaar, heb daar melden van gemaakt, maar niets mee gedaan, vindt ik heel slordig.
0653243349

Reactie 1ekeus:

Het is niet verwonderlijk dat de gekochte spaanafzuiging die geschikt is voor houtbewerkingsmachines niet samengaat met een wandschuurmachine. Deze laatste produceert stof die opgevangen kan worden... Het is niet verwonderlijk dat de gekochte spaanafzuiging die geschikt is voor houtbewerkingsmachines niet samengaat met een wandschuurmachine. Deze laatste produceert stof die opgevangen kan worden met bv een nat-droogzuiger. Wij hebben geprobeerd dit aan meneer uit te leggen.

huggers, valkenswaard

Bladblazer stuk, direct vervangen en ik kon weer vooruit. Dit is nog eens service.

Maikel van benthem

Slecht houtklover 2x gebruikt en doet het al niet meer.

Reactie 1ekeus:

Erg jammer dat eerst een review wordt geplaatst voordat met ons contact opgenomen wordt en wij niet eens de kans krijgen om contact te hebben over het aangekochte product. Zo kunnen wij niet eens... Erg jammer dat eerst een review wordt geplaatst voordat met ons contact opgenomen wordt en wij niet eens de kans krijgen om contact te hebben over het aangekochte product. Zo kunnen wij niet eens achterhalen of er een defect is dat onder garantie hersteld kan worden of dat het de wijze van gebruik is.

Top, goede service

Ikke

Verkeerd besteld teruggestuurd keurig opgelost

marcel@phi_medical.com

Perfect, snel en correct