1ekeus

Je aankoop wordt beschermd

J.de Vries

Prima, snel

Ruud Parmentier

Ruime keus, duidelijke site en prettige prijzen. snel geleverd. kortom, zoals het hoort.

Bart van den berge

Prima!

Mijn ervaring 1eKeus is tot nu goed er waren geen problemen het artikel is ook goed.

Acculader aangeschaft voor een degelijke prijs. De webshop en bezorging verliep vlekkeloos, maar eenmaal ontvangen bleek het een al eerder gebruikt product te zijn. De doos was met plakband...

Reactie 1ekeus:

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de staat waarin u de acculader heeft ontvangen.
Het extra dichtplakken van de doos, gebeurt hier in het magazijn.
Dit wordt gedaan om de stevigheid van de doos te verbeteren en te voorkomen dat er tijdens het transport iets tussen uit kan vallen.
Wat betreft de acculader, kunnen wij u garanderen dat de acculader nieuw is.
Indien u niet tevreden was over de acculader, dan had u uiteraard contact met ons op moeten nemen, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen en naar een oplossing zouden kunnen kijken. ( deze reactie na meer dan 3 weken is een beetje vreemd )
Wij hopen uw vertrouwen bij een eventuele toekomstige bestelling terug te kunnen winnen.

Sales support 1ekeus

Van Doorn

Ik had een aankoop gedaan maar deze was door transport beschadigd.
Na telefonisch contact hebben ze gelijk een nieuw onderdeel geregeld en deze heb ik later keurig ontvangen !!!

Eric

Netjes en snel verstuurd, gudde afkortzaag besteld. Mooi apparaat, gebruiksaanwijzing wat onduidelijk. Maar filmpje op youtube gevonden, super apparaat erg tevreden. Value for money

Super, snel geleverd en de polijs-slijp machine werkt perfect !!!

Zeker aan te raden.

M.v.g

Als besproken 18 juni met de heer Verhage de zaak wordt opgelost via bezoek aan winkel . Afspraak voor datum wordt tel. door klant gemaakt

Een goede ladder voor een juiste prijs. Goede levering