Prettig. Er wordt echt de tijd genomen om alles optimaal af te stellen op je lichaam zodat je nog meer plezier uit het fietsen kunt halen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Wennen. De andere zithouding zorgt ervoor dat ik de druk tussen zadel/stuur wat meer evenredig verdeel, waardoor mijn zithouding behoorlijk anders is. Dit is in het begin echt wel even wennen, maar... Wennen. De andere zithouding zorgt ervoor dat ik de druk tussen zadel/stuur wat meer evenredig verdeel, waardoor mijn zithouding behoorlijk anders is. Dit is in het begin echt wel even wennen, maar ik merk dat over de ritten heen ik meer kracht uit mijn benen over kan brengen op de pedalen.

Hidde de Smet

Was een leuke ochtend waarvan ik veel geleerd heb. Bleek dat mijn stuur al jaren te breed was en mijn plaatjes op mijn schoenen niet goed stonden.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik zit denk beter op de fiets dan voorheen

Henk Boon

Mooie ervaring, met een gezellige gast

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Uitstekend! Twijfel nog een beetje aan het type zadel

Rob

Ik vond de bikefit bijzonder plezierig. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alles gaat heel gemoedelijk. ook wordt er wordt er erg goed naar je geluisterd. Al met al een prima ervaring die ik zeker... Ik vond de bikefit bijzonder plezierig. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alles gaat heel gemoedelijk. ook wordt er wordt er erg goed naar je geluisterd. Al met al een prima ervaring die ik zeker iedereen die zijn sport een beetje serieus neemt, aanbeveel.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten waren erg wennen. Het zadel is namelijk twee centimeter omhoog gegaan en de stuurpen 3 a 4 centimeter korter geworden. Bovendien zijn mijn schoenplaatjes goed gezet en heb ik een... De eerste ritten waren erg wennen. Het zadel is namelijk twee centimeter omhoog gegaan en de stuurpen 3 a 4 centimeter korter geworden. Bovendien zijn mijn schoenplaatjes goed gezet en heb ik een ander zadel. Mijn zit op de fiets is daardoor heel anders geworden en na 4 jaar in een andere positie op de fiets zitten kost wat gewenning. Erg positief vind ik dat door deze bikefitting mijn pedalen veel makkelijker rond draai. Dit betekent dus dat ik veel meer kracht op mijn pedalen kan zetten wat een positief effect heeft op lange ritten. Voorheen had ik ook altijd, bij een lange rit, pijn in mijn bovenarm maar dit is volledig verdwenen. Wanneer ik op mijn fietstrainer zit ( en op Zwift) zie ik ook dat ik langere tijd veel hogere wattages kan draaien. Ik hoop met deze bikefitting de komende jaren nog met veel plezier op mijn fiets te zitten.

Paul

Prima, persoonlijk en efficiënt. Aanpassingen aan de fiets zijn meteen gedaan, behalve de kortere cranks omdat de Specialized-techniek niet bekend of voorhanden was (klein minpuntje)

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Even wennen aan de nieuwe (compactere) zit, maar zit nu als gegoten en snelheid is omhoog gegaan

Prima. Ontvangst en uitleg goed. Daarna alles opgemeten en uitgetest. Na enige aanpassingen de juiste positie gevonden. Fiets aangepast n.a.v. de bevonden resultaten. Prettig gesprek met Eric.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Nog niet zoveel gereden. Maar eerste indruk is goed, positie op de fiets is verbeterd. Nog geen negatieve gevolgen of problemen ondervonden. Hopelijk blijft dit zo op de langere ritten.

jeffrey snoeck

Prettig! Feedback word goed en gelijk opgenomen!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

had eerst nog wat last laag in de onderrug, bij de 3e rit was dit zo goed als weg. (Tot ong 40k per rit gefietst tot nu toe)

Professionele benadering. Veel meetgegevens en goed advies welke is overgenomen in een andere fietsafstelling. Hoewel de kwaliteit goed was vond ik de kosten wel vrij hoog.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Het was aan het begin wel wennen en ik had ook spierpijn in mijn core spieren. Na een paar ritjes was dit over en ik fiets nu een stuk beter en fijner.

Michael

Wonderful! Eric was great, professional, and super responsive to the questions I asked.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

They have been great. I feel like I am producing more power and I'm very excited to ride.

Rogier

Het is prettig als iemand geen haast heeft en in alle rust je problemen kan bespreken. Dat deed Sjoerd heel goed. De uitleg was duidelijk, de sfeer was ontspannen maar toch gericht op het oplossen... Het is prettig als iemand geen haast heeft en in alle rust je problemen kan bespreken. Dat deed Sjoerd heel goed. De uitleg was duidelijk, de sfeer was ontspannen maar toch gericht op het oplossen van het probleem. Behalve het probleem wat ik had zijn er ook allemaal andere fietsproblemen getackeld waarvan ik dacht dat die bij mij wel snor zaten. Maar op heel veel plekken bleek winst te halen. Beter afstelling van de plek van de pedalen. Compleet ander zadel wat echt ook veel beter zit.
Zadel naar achteren en omhoog. En ik zat al best wel hoog vond ik. Kortere stuurpen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas heb ik door andere problemen nog maar ik 1 maal kunnen fietsen. Ik heb het zadel weer iets omlaag gezet omdat al deze aanpassingen tegelijk wat veel was voor rug. Maar ik weet zeker dat het... Helaas heb ik door andere problemen nog maar ik 1 maal kunnen fietsen. Ik heb het zadel weer iets omlaag gezet omdat al deze aanpassingen tegelijk wat veel was voor rug. Maar ik weet zeker dat het zadel weer omhoog gaat.
In de club waar ik fiets zitten heel veel mensen op te grote of te kleine fietsen. Zadels heel laag, knieën verkeerd, schoenen verkeerd etc. Al deze mensen kan ik aanraden dit 1 maal te doen er geld in te investeren. Er gaat denk ik voor heel veel mensen een wereld open.