Ontspannen setting, neemt de tijd, grondig

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Pijn in de polsen is verdwenen

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

ik heb nog niet op de nieuwe fiets gefietst. Wel op de (aangepaste) schoenen. Ik merk dat de inlegzooltjes toch iets te hoog zijn waardoor ik last krijg van mijn voeten.

Zeer positieve over de professionele aanpak. In een paar uurtjes werd alles nauwkeurig onderzocht, opgemeten en afgesteld.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Mijn houding op de fiets is nu veel prettiger

Erg goede advies en veel info

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Geen pijn meer en meer comfort/relax fiesten

Ik heb de bikefit gedaan omdat ik een nieuwe fiets wilde kopen die goed aansluit op mijn afmetingen.
De opbouw van de bikefit is duidelijk en toegankelijk. Er wordt goed geluisterd. Uiteindelijk worden de maten geprojecteerd op een aantal mogelijke fietsen. Ik raad met plezier aan om deze bikefit te doen!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten waren even wennen, maar de nieuwe afstelling werpt al snel z'n vruchten af. Ik zit beter op de fiets

Ik vond de bikefit heel erg prettig en ik ben zeer te spreken over de kennis van zowel de bikefitting alswel de beschikbare onderdelen, wat er op de markt is. Vervolgens heb ik een hele mooie prijs... Ik vond de bikefit heel erg prettig en ik ben zeer te spreken over de kennis van zowel de bikefitting alswel de beschikbare onderdelen, wat er op de markt is. Vervolgens heb ik een hele mooie prijs gekregen, voor de aanpassingen die ik er aan wilde laten doen. Top! Eric Schulte weet waar hij het over heeft. Ik heb het zadel nog wel even recht gezet omdat ik er vanaf gleed, deze stond te schuin naar beneden. Klein detail: Stuur stond scheef en het opzet stuurtje bestaande uit 2 bars, staan 2mm verschillend. Voor perfectie, moeten deze dingen in de werkplaats en door de eind beoordeler eigenlijk wel gezien worden.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Meesterlijk goed. Het was echt bijzonder, dat ik nu eindelijk pijnloos kon fietsen. Ik heb ook heel wat aan laten passen omdat ik een agressievere zithouding wilde bewerkstelligen.
De...
De prestaties zijn flink toegenomen en belangrijk dus, met een goede zit.

Jason

Slecht

Total shit service!!!
Placed an online order seven weeks ago, received a mail two days later from Pieter that the product was no longer in stock & will no longer be available from 12go. Total shit service!!!
I had made the payment directly online through PayPal & was informed by 12go that the amount would be credited to my PayPal account. To this day I have not received a penny in return.
Made a call to so called Mr Pieter on the 7th on May, he informed me that PayPal takes time to deal with & refunds take longer. Pieter would call be back the same day to inform me of the so called PayPal delay. I have never heard from Pieter since.
PayPal is delayed & takes time. TOTAL BULLSHIT!!! as if he was dealing with an armature. I have delt with payments through PayPal for almost ten years now & have never experienced something like this.
Pieter does not realise that we live in a digital world I guess.
THE FIRST & LAST TIME I DEAL WITH THESE CLOWNS!!!
STILL WAITING FOR MY MONEY!!!

Reactie 12GO Biking Bikefitting:

Dear Jason, I don't know you and you havent done a bikefitting here at all. Please remove this comment.
Eric

Berry Wasmus

Het contact tijdens de Bikefit zelf was prettig. Denk achteraf dat ik wel meer door had kunnen vragen over achtergrond van aanpassingen, alternatieven en consequenties daarvan.

Onlangs Second Opinion gehad bij Sjoerd. Prima service. Weer opnieuw de instelling tegen het licht gehouden en marge besproken. Ruim de tijd genomen en wederom prettig contact.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Na 1e meting niet het gevoel dat ik lekker gefietst heb. Vandaar ook mijn late reactie na de bikefitting. Wilde zien hoe het zich na een aantal ritten zou ontwikkelen om zo een goed beeld te... Na 1e meting niet het gevoel dat ik lekker gefietst heb. Vandaar ook mijn late reactie na de bikefitting. Wilde zien hoe het zich na een aantal ritten zou ontwikkelen om zo een goed beeld te kunnen vormen.
Heb nu zeker 6 ritten gedaan en heb tov oude situatie toch helaas nog steeds geen goed gevoel. Na 60 km pijnlijke voeten, last van onderrug en de laatste rit ook last van tintelingen in mijn linker hand en last van linker knie.

Voor second opinion grotendeels weer terug naar oude afstelling. Stuur en zadel weer naar beneden en zadel iets naar achter. Weer beter gevoel tijdens het fietsen. Tijdens so met Sjoerd alles weer nagelopen. Uiteindelijk alleen zadel weer ietsje (0,2 cm) omhoog en schoenplaatjes s-phyres gecheckt/afgesteld en wigjes geplaatst. Resultaat top! Gisteren 14/6 heerlijk 136 in Limburg gereden. Nog wel een kritische noot: bijzonder dat het zadel na de so 1 cm lager is uitgekomen dan tijdens de 1e meting. Best een groot verschil mišŸ¤”

Dank voor de service!

Dirk van delft

In eerste instantie dacht ik 2,5 uur waar is dat voor nodig.
Ben ruim 2,5 uur bezig geweest en snap nu waarom.
Alles is nagemeten en bijgesteld en verschillende zadels geprobeerd. In eerste instantie dacht ik 2,5 uur waar is dat voor nodig.
Ben ruim 2,5 uur bezig geweest en snap nu waarom.
Alles is nagemeten en bijgesteld en verschillende zadels geprobeerd.
Al mijn problemen besproken en aangepast.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Vorige week een tour tocht gedaan van ca 60 km.
3 uur op de fiets gezeten en geen zadel en rug pijn meer.
Vorige week een tour tocht gedaan van ca 60 km.
3 uur op de fiets gezeten en geen zadel en rug pijn meer.
Het gevoel wel wat gedaan te hebben maar na een fietstocht niet meer helemaal kapot zijn.
Vaak daarna ook nog 1 a 2 dagen stijf, pijn in de kont .
Dat heb ik nu niet meer , dus missie geslaagd

De bike fitting was een leuke en mooie ervaring. Er wordt veel tijd genomen om je houding te bepalen en eventuele vragen die je hebt te beantwoorden. Mijn klachten die ik had tijdens het fietsen... De bike fitting was een leuke en mooie ervaring. Er wordt veel tijd genomen om je houding te bepalen en eventuele vragen die je hebt te beantwoorden. Mijn klachten die ik had tijdens het fietsen zijn tijdens de bikefitting behandeld en het probleem en de oplossing daarvan zijn duidelijk besproken. Eventuele aanpassing aan je fiets worden goed doorgenomen en je houdt zelf de keuze om iets aan te passen of niet. De bikefitting is zeker een aanrader!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Het is erg wennen aan de nieuwe houding, maar ik merk tijdens het fietsen dat het ronddraaien makkelijker gaat en dat ik langere ritten sneller volhoud. Tevens zijn mijn klachten totaal verdwenen,... Het is erg wennen aan de nieuwe houding, maar ik merk tijdens het fietsen dat het ronddraaien makkelijker gaat en dat ik langere ritten sneller volhoud. Tevens zijn mijn klachten totaal verdwenen, waardoor het plezier van het fietsen weer helemaal terug is!
Het enige waar ik nog over twijfel is een nieuw zadel. Ik heb tijdens de bikefitting meerdere zadels geprobeerd, maar destijds gekozen om mijn zadel te houden. Wellicht dat ik in de nabije toekomst toch een ander zadel kies.