Henrian

De bikefit is echt aan te raden. Gevoelsmatig zat ik niet lekker op mijn fiets. Tijdens de bikefit is de positie van de zit en geometrie gewijzigd. De zit is na voren gebracht (meer boven de... De bikefit is echt aan te raden. Gevoelsmatig zat ik niet lekker op mijn fiets. Tijdens de bikefit is de positie van de zit en geometrie gewijzigd. De zit is na voren gebracht (meer boven de trapas). Stuur een heel stuk lager. Met name het dynamisch aanpassen laat direct voelen wat prettig of minder prettig is. Al met al een zeer mooie en nuttige ervaring. Perfect geholpen en alle tijd! Thanks

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik kreeg een hele andere fiets terug. Stuurnok aangepast en zooltjes in schoenen gekocht. De eerste ritten is het enorm wennen. Naast een andere houding is ook de stand van de schoenen aangepast. Je... Ik kreeg een hele andere fiets terug. Stuurnok aangepast en zooltjes in schoenen gekocht. De eerste ritten is het enorm wennen. Naast een andere houding is ook de stand van de schoenen aangepast. Je merkt dat na jaren rijden het lichaam moet wennen. Wel is direct merkbaar dat er meer vermogen beschikbaar is! Na een ritje of 4 zit je gewoon weer lekker op je fiets... alleen gaat het in mijn geval allemaal net wat sneller.

Max van Rooijen

Was echt een hele positieve ervaring. Eric is heel kundig en een echte professional. Ook veel geleerd over positie op de fiets en andere zaken.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Was even wennen maar het voelt al een stuk natuurlijker nu.

Mitchell Roks

Super! Erg goed geholpen! Deskundig en precies waar naar ik opzoek was.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Uitstekend. Merk direct dat ik goed op mijn fiets zit en nergens last van.

Rogier

Laat ik beginnen met uitdrukken dat Eric Schulte echt een ontzettende professional is, zowel in het uitvoeren van zijn werk als de hoeveelheid kennis die hij heeft. Je kan niet in betere handen zijn... Laat ik beginnen met uitdrukken dat Eric Schulte echt een ontzettende professional is, zowel in het uitvoeren van zijn werk als de hoeveelheid kennis die hij heeft. Je kan niet in betere handen zijn denk ik.

Ik heb bewust een aantal maanden gewacht met het plaatsen van mijn review, want eerst moet je toch gaan fietsen na de bikefit voordat je zeker weet of je nou echt goed zit? Voor mij was dat namelijk niet zo vanzelfsprekend, ik ben 202cm en paste uiteindelijk maar op 2 fietsen die verkocht werden bij 12gobiking. Zonder de vaardige hulp van Eric was ik nooit bij mijn huidige fiets gekomen waar ik ondertussen zo gehecht aan ben geworden. Wat zit ik goed op de fiets! Ik heb geen seconde spijt van het doen van een bikefitting. De kosten zie ik als een investering in mijzelf waardoor ik met nóg veel meer plezier op de fiets zit. 1 ding weet ik zeker, als ik ooit weer voor een andere fiets ga of ik wil nog eens een nieuwe check-up, dan ga ik Eric weer opzoeken. Wat een topper.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eindelijk goed zitten op de fiets en genieten!

Fijn om gedegen advies te krijgen over hoe je houding op de fiets is en hoe je fiets afgesteld hoort te zijn op je eigen lichaam.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Het was fijn om met een betere zit en houding kilometers te maken op mijn eigen fiets, die ook na de bikefit afgesteld was op de nieuwe maten.

De Bikefit was goed, had het gevoel goed op de fiets te zitten.
Echter, toen ik eenmaal op de nieuwe fiets een rit maakte, zat ik minder goed.
Ik ben teruggegaan, en wat bleek: de...
De Bikefit was goed, had het gevoel goed op de fiets te zitten.
Echter, toen ik eenmaal op de nieuwe fiets een rit maakte, zat ik minder goed.
Ik ben teruggegaan, en wat bleek: de fiets was niet opgebouwd volgens het Bike-fit rapport!
Diverse maten klopten gewoon niet. Het verbindingsstuk tussen stuur en voorstang was te lang, er werd een nieuwe geplaatst. Het zadel stond tever naar achter en te laag. Er zat een foute zadelpen op, ook deze is vervangen.
Men heeft gelijk toegegeven, dat het fout was gegaan de aanpassingen zijn gelijk gedaan, dat waardeer ik. Maar toch,
mijn vertrouwen heeft een knauw gekregen. Als je zoveel geld uitgeeft, vertrouw je erop, dat e.a. goed en serieus wordt gedaan, en dat is gewoon niet gebeurd. Ik moest een extra rit maken vanuit Schijndel, i.e. tweemaal een uur, dat was gewoon niet nodig geweest.

Zie hierboven.

Goed advies, maatwerk.

Verbeterd.

Stefan de Vries

Ik ben door Eric zeer kundig en vriendelijk geholpen. Werkelijk alles is doorgenomen. Van houding op de fiets, tot zadelmeting en pedaalmeting. Bij alle stappen wordt netjes verteld waar iets voor... Ik ben door Eric zeer kundig en vriendelijk geholpen. Werkelijk alles is doorgenomen. Van houding op de fiets, tot zadelmeting en pedaalmeting. Bij alle stappen wordt netjes verteld waar iets voor kan dienen en wat er door kan veranderen. Niets moet, alles kan. Er wordt echt maatwerk geleverd.

Wat mij betreft het geld zeker waard!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ritten gingen goed, houding was veel beter. Voelde ook na 200km nog ontspannen aan. Ook het nieuwe zadel wierp zijn vruchten af. Alhoewel na 200 km geen enkel zadel nog lekker zal zitten ;-) Ritten gingen goed, houding was veel beter. Voelde ook na 200km nog ontspannen aan. Ook het nieuwe zadel wierp zijn vruchten af. Alhoewel na 200 km geen enkel zadel nog lekker zal zitten ;-)

Heb wel een afspraak gemaakt om nog een keer te komen finetunen. Voor mijn gevoel staat mijn zadel net iets te hoog.
Fijn om daar met Eric nog even over te kunnen sparren.

Ik heb de fitting positief ervaren. Je krijgt goede persoonlijke aandacht en tijdens de fitting kon ik de houding verbeteringen direct merken.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste rit buiten is goed bevallen. Je merkt dat je lichaam zich enigszins aan moet passen aan de nieuwe houding. Maar voor mijn gevoel heb ik een betere efficiënte kracht overbrenging.

Positief door alles meegenomen en gevraagd wat mijn wensen waren

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Heb lekker kunnen fietsen zonder klachten