Prima!

top

Mel

Mijn intentie was om eerst een bikefit te doen en daarna op basis van de resultaten een nieuwe fiets aan te schaffen. Reden was - los van een goede fiets - knie en voetklachten. Deze volgorde blijkt... Mijn intentie was om eerst een bikefit te doen en daarna op basis van de resultaten een nieuwe fiets aan te schaffen. Reden was - los van een goede fiets - knie en voetklachten. Deze volgorde blijkt achteraf een gouden zet.

Je begint met een zorgvuldige statische meting. Vlot daarna wordt je aan dynamisch meetapparatuur gehangen en met de resultaten uit die meting op een verstelbare "fiets" gezet. Het is dan een kwestie van fietsen, fietsen en nog meer fietsen. Beetje bij beetje wordt je houding bekeken en (vaak al fietsend) gefinetuned, totdat je uiteindelijk optimaal fietst.
Na de meting krijg je een uitgebreid rapport mee en de mogelijkheid om jouw afmetingen/geometrie af te zetten tegenover een type (model) fiets, zodat direct inzichtelijk is of a) een bepaald type fiets geschikt is en b) wat er eventueel moet worden aangepast om het geheel op jouw maat te krijgen.

Toffe ervaring en super resultaat. Bedankt, Eric!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerst een rit van 70KM om mijn nieuwe fiets te leren kennen. Nergens last van gehad. De opvolgende week 2 (pittige) ritten gedaan van 100+ KM en wederom geen last (behalve wat spierpijn).... Eerst een rit van 70KM om mijn nieuwe fiets te leren kennen. Nergens last van gehad. De opvolgende week 2 (pittige) ritten gedaan van 100+ KM en wederom geen last (behalve wat spierpijn). Topresultaat.

Fons van Middendorp

Zeer professioneel. Eric is heel prettig om mee te werken.
Neemt alle tijd en kan goed luisteren. En kan dit omzetten / vertalen naar instellingen op de fiets.
Ik ben superfijn...
Zeer professioneel. Eric is heel prettig om mee te werken.
Ik ben superfijn geholpen. Ook de after sales heb ik als zeer prettig ervaren.

Naar aanleiding van de bikefit een andere keuze gemaakt voor een nieuwe racefiets, de TREK-Madone SLR6

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Super fijn. Ik raad het iedereen aan die investeert in een nieuwe (race) fiets om een bikefit te doen.
Heerlijk om de La Marmotte te fietsen zonder rugklachten of zeer achterwerk.
Het...
Heerlijk om de La Marmotte te fietsen zonder rugklachten of zeer achterwerk.
Het kost wat maar daar staat heel veel fiets plezier tegenover. Houding, kracht pedalen, zadeldruk.

Het is mooi weer, ik stap dadelijk weer op de Madone. Bedankt 12GOBiking

Jeroen Postma

Ben gaan fietsen op de bikefit fiets, hierna allerlei posities uitgeprobeerd totdat ik prettig op de fiets zat. Stuur en zadel qua afstand en hoogte op verschillende posities gehad. Er werd goed... Ben gaan fietsen op de bikefit fiets, hierna allerlei posities uitgeprobeerd totdat ik prettig op de fiets zat. Stuur en zadel qua afstand en hoogte op verschillende posities gehad. Er werd goed gekeken hoe tot een goede en voor mij prettige fietshouding kwam.
Hier kwam uit dat ik beter niet de Aero fiets kon kopen die ik voor ogen had. Een endurance racer was beter geschikt. Ben dan ook zeer blij met mijn nieuwe Trek Domane.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik kreeg ook andere zooltjes voor in mijn nieuwe brede Lake raceschoenen. Dat vond ik enige minpuntje. Heb de zooltjes er na 3 ritten uitgehaald en fiets nu met de standaard zooltjes. Hiermee heb... Ik kreeg ook andere zooltjes voor in mijn nieuwe brede Lake raceschoenen. Dat vond ik enige minpuntje. Heb de zooltjes er na 3 ritten uitgehaald en fiets nu met de standaard zooltjes. Hiermee heb ik geen last van mijn voeten meer. Denk dat beter was om eerst mijn nieuwe schoenen uit te proberen en achteraf als ik mijn klachten bleef houden dan pas zooltjes wijzigen.

Prima service er wordt aandachtig gekeken om je het best op de fiets te zetten

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Wennen maar gaande weg wel veel beter

sjoerd jenninga

Geweldige ervaring met veel extra inzichten en prettige begeleiding

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

erg fijn, wennen aan het nieuwe zadel.

Heldere uitleg van wat we waarom deden. Ook ruim de tijd genomen om alles te doen. Alleen het aanpassen van de fiets naderhand was wat lastiger ivm vakantie drukte. Uiteindelijk de fiets de volgende... Heldere uitleg van wat we waarom deden. Ook ruim de tijd genomen om alles te doen. Alleen het aanpassen van de fiets naderhand was wat lastiger ivm vakantie drukte. Uiteindelijk de fiets de volgende dag opgehaald.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Was even wennen maar klachten in knie en schouders zijn weg.

De Bikefit was erg goed. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. De eindinstelling heeft ervoor gezorgd dat ik nu zonder pijn op mijn fiets zit. Erg blij mee.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste was gelijk geweldig. Daarna iets minder, even afwachten hoe het vervolg wordt.

Professioneel, vriendelijk

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed; betere zithouding & overbrengen. Heeft ook heel goed geholpen in selectieproces nieuwe fiets

P. Binnendijk

Ik heb de basic bikefit gedaan voor mijn racefiets. Er is hierbij aandacht besteed aan de zoolcorrectie en de stand van het zadel en stuur.
Ik kreeg vanwege mijn leeftijd van 54 jaar na een...
Ik kreeg vanwege mijn leeftijd van 54 jaar na een uur fietsen meer last van nek en schouders. Door het aanpassen van de standen op een instelbare fiets bleken het stuur en het zadel te ver van de trapas van mijn eigen fiets af te liggen (horizontaal als vertikaal). Het bikefitrapport is vervolgens gerealiseerd op mijn nieuwe fiets. Na twee dagen lang fietsen geen last meer gehad.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

In het begin wel even moeten wennen aan de andere instellingen van de maten maar de eerdere klachten zijn verdwenen.
Door betere instellingen meer kracht en minder vermoeidheid op de racefiets.