Gert Smit

Echt goed

Bijna pijnvrij

Daan spruit

Vriendelijk en goed geholpen.
Alles duidelijk uitgelegd

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed geen last meer van het zitvlak. En het fietsen is een stuk prettiger geworden.

Hans de Haas

Bijzonder professionele, grondige en prettige aanpak.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Nog niet gedaan, fiets moest nog even terug naar leverancier....

M. KOk

Hele positieve ervaring. Persoonlijke aandacht, vakkundig advies en uitleg. Top!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Merkbaar veel betere zithouding op de fiets. Minder last van (rug)klachten na langere rit(ten).

Rene brouwers

Positief

Zeer goed

Alexander Kieft

Goede begeleiding, professionele aanpak. Ik ben enthousiast en denk dat een Bikefit goed is voor iedere fietser die zijn/haar lijf serieus neemt.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Klachten waren voor 90% direct verholpen na de bikefit.

Monteny

Professionele bikefitting met oog voor details. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het was leerzaam en gezellig. Blij dat ik geweest ben: vorige frame was te 'lang', schoenen goed afgesteld met... Professionele bikefitting met oog voor details. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het was leerzaam en gezellig. Blij dat ik geweest ben: vorige frame was te 'lang', schoenen goed afgesteld met correctie, stuur, zadel, etc.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Over het algemeen goed. Natuurlijk wat spierpijn hier-en-daar, maar gaat steeds beter! Totale plaatje klopt en dat is een goed uitgangspunt.

Martijn de Bie

Prachtige fiets, goede communicatie.

Caroline schumacher

Prima bikefit. Alleen hadden jullie geen geschikte fiets voor mij. De opvolging is dan wel wat minder. Afspraak over afstellen van een fiets worden niet gemaakt.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Heb ik dus nog niet kunnen ervaren.

Ronald

Ik heb de bikefit als erg prettig ervaren. Ik had echt het gevoel dat overal goed en precies naar gekeken is. Eerst een statische meting uitgevoerd, vervolgens de werden de schoenplaatjes afgesteld.... Ik heb de bikefit als erg prettig ervaren. Ik had echt het gevoel dat overal goed en precies naar gekeken is. Eerst een statische meting uitgevoerd, vervolgens de werden de schoenplaatjes afgesteld. Daarna werd de testfiets ingesteld en mocht ik gaan fietsen.
Het was fijn om gedurende langere tijd te fietsen hierdoor kreeg ik de kans om te voelen of de positie echt een verbetering was ten opzichte van mijn toenmalige fiets.
Tijdens de bikefit hebben we ook gesproken over wat voor fiets ik zou willen kopen. Hierin kreeg ik voor mijn gevoel ook een goeie onderbouwing op basis van de fitting. Wat me wel opviel was dat mijn 'droomfiets' precies in mijn maat en voor mij afgesteld klaar stond na de fitting. Het is me niet gelukt om deze te laten staan, waar ik overigens nog geen seconde spijt van heb gehad.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten heb ik heel fijn ervaren. Voordat ik de bikefitting ging doen had ik last gekregen van mijn knieën. In eerdere jaren had ik dit niet, maar doordat ik steeds meer en fanatieker was... De eerste ritten heb ik heel fijn ervaren. Voordat ik de bikefitting ging doen had ik last gekregen van mijn knieën. In eerdere jaren had ik dit niet, maar doordat ik steeds meer en fanatieker was gaan fietsen kreeg ik steeds meer last.
In de eerste ritten na mijn bikefitting merkte ik dat de last steeds minder werd ondanks dat ik wel fanatiek gefietst had. Hierdoor 'wist' vrij snel dat de nieuwe positie een grote verbetering was.
Wat mij verder opviel was dat ik nu gemakkelijker met een hogere hartslag kan fietsen. Dit komt waarschijnlijk doordat bij mij het zadel 5cm naar voren is geschoven. Hierdoor heb ik het gevoel dat ik beter kracht en waarschijnlijk kan ik beter/dieper inademen. Verder heeft deze verschuiving geholpen om mijn knieklachten op te lossen.