Marise

Was een top middag. Dank voor alle aanpassingen, die waren zeker nodig. En zodanig zelfs dat een nieuwe fiets in bestelling is zodat ik nog lekkerder kan fietsen. En daarbij was het ook nog heel... Was een top middag. Dank voor alle aanpassingen, die waren zeker nodig. En zodanig zelfs dat een nieuwe fiets in bestelling is zodat ik nog lekkerder kan fietsen. En daarbij was het ook nog heel gezellig, inclusief extra lekkere koffie van de barista.
Ik kreeg het gevoel dat er goed geluisterd en gekeken werd en dat er heel serieus naar de juiste aanpassingen gezocht wordt.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed, maar mijn fiets is niet optimaal te zetten en dus (zie boven) op naar een nieuwe.

Fijne ontvangst, geen gehaast. Goed meedenken en prima eindresultaat waar je goed mee verder kunt.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Zit lekkerder op de fiets. En op de nieuwe die besteld is kan het alleen nog maar beter worden.

Hele leuke ervaring. Veel inzicht gekregen in fietsafstelling

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Prettigere houding op de fiets erna

Derickx

Grondige aanpak

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Betere balans en overbrenging kracht

Bikefit zelf was zeer professioneel en een leuke ervaring. Een hoop geleerd over de houding op de fiets en welke impact de aanpassingen hebben op het fietsplezier. Het was wel jammer dat de sessie... Bikefit zelf was zeer professioneel en een leuke ervaring. Een hoop geleerd over de houding op de fiets en welke impact de aanpassingen hebben op het fietsplezier. Het was wel jammer dat de sessie eigenlijk te kort was en het einde wat gehaast vanwege een volgende klant. Daarnaast zijn de aanpassingen niet op mijn eigen fiets over gezet kunnen worden omdat bleek dat ik eigenlijke een groter frame nodig heb, de fiets heb ik gekocht bij 12gobiking, het is wat teleurstellend dat nu blijkt dat de frame die mij geadviseerd is door de verkopers eigenlijk toch niet goed is.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Geen groot verschil omdat de aanpassingen niet overgezet zijn op de fiets. Schoenplaatjes en zooltjes die wel zijn aangepast bevallen wel goed.

Zag er zeer professioneel uit en had er gelijk een goed gevoel bij. kon ook meteen het verschil merken en Eric straalt echt uit dat hij er verstand van heeft.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

de eerste rit na de bikefit was meteen een verademing, geen last meer van mijn knie gehad. wel nog even het zadel een kleine cm laten zakken, zat nog net wat van links naar rechts te wippen.

Steketee

Ervaring is positief. De werkwijze is erg professioneel, met goede apparatuur om tot een goed resultaat te kunnen komen. Alles wordt uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat ik de perfecte... Ervaring is positief. De werkwijze is erg professioneel, met goede apparatuur om tot een goed resultaat te kunnen komen. Alles wordt uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat ik de perfecte houding op mijn eigen fiets kan hebben.

Uiteindelijk ben ik er wel veel meer tijd aan kwijt geweest dan ik in gedachten had. De bikefitting was eigenlijk 1,5 uur, maar ik ben in totaal 6 uur binnen geweest. Hoewel ik heel blij was dat alle aanpassingen ter plekke gedaan konden worden, is dat wel een verbeterpuntje.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

In eerste instantie positief. Ik heb veel meer fietsplezier dan voorheen. Met de sportievere houding wordt ik automatisch wat fanatieker, en dankzij mijn nieuwe fietsschoenen ga ik ook harder. Ook... In eerste instantie positief. Ik heb veel meer fietsplezier dan voorheen. Met de sportievere houding wordt ik automatisch wat fanatieker, en dankzij mijn nieuwe fietsschoenen ga ik ook harder. Ook de klachten in mijn knieën zijn als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik heb er echter wel een nieuwe klacht voor teruggekregen; last van tintelende/ slapende handen, met name in mijn ringvinger en pink. Aangezien het wel een flinke investering was, hoop ik dat hier nog wat aan gedaan kan worden.

Huib

Super apparatuur en fit-kennis. De "pas-fiets" wordt ingesteld op mijn fietsmaten/afstellingen, de camera draait en ik blijf maar fietsen op de pas-fiets. En dan begint Eric systematisch, terwijl ik... Super apparatuur en fit-kennis. De "pas-fiets" wordt ingesteld op mijn fietsmaten/afstellingen, de camera draait en ik blijf maar fietsen op de pas-fiets. En dan begint Eric systematisch, terwijl ik maar blijf fietsen, afstellingen te veranderen totdat het "klopt". Bij mijn fiets viel er een hoop te verbeteren: zadel omhoog, zadel naar voren, stuur omlaag, stuur naar achter, schoenplaatjes schuiven. Met een nieuwe stuurpen en inlegzooltjes heb ik een totaal nieuwe fiets en fietshouding.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Wel even wennen aan mijn nieuwe fiets. Maar na een week zit alles lekker.
Wel even wennen aan mijn nieuwe fiets. Maar na een week zit alles lekker.
Het kost een hoop geld. Maar zo zit ik "netjes" op de fiets, fiets me niet langzaam een blessure in en kan zo lang mogelijk vaart en plezier maken met m'n oude lijf.

Chantal

Professionele, maar informele benadering van de juiste houding krijgen op je fiets.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten na de bikefit waren intensiever dan voorheen, door de aanpassingen op de fiets. Alle spieren moesten nu aan het werk. Algehele ervaring; door de aanpassingen was er meer... De eerste ritten na de bikefit waren intensiever dan voorheen, door de aanpassingen op de fiets. Alle spieren moesten nu aan het werk. Algehele ervaring; door de aanpassingen was er meer krachtvermogen!

Was een goede ervaring veel geleerd over je houding op de fiets.
De aanpassingen op de fiets gelijk aangepast.
Leuke samenwerking en duidelijke uitleg.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerste ritten goed , daarna een paar ritten minder ,waarschijnlijk door de wijzigingen, begin er nu aan te wennen.
Door privé omstandigheden nog niet zo veel gefietst