Ad van Aert

Zeer gezellige en er goed voor een goede houding op je Racefiets alles kwam aan de orde , Zadel hoogte/ knie afwijking door middel van tussen stukjes opgelost bij de pendalen/fietsschoen trek en... Zeer gezellige en er goed voor een goede houding op je Racefiets alles kwam aan de orde , Zadel hoogte/ knie afwijking door middel van tussen stukjes opgelost bij de pendalen/fietsschoen trek en druk zool werd aangepast/stuurpen lang of kort .Sjoed nog bedank voor de leerzame en gezellige avond na 2.5 uur was de fiets compleet afgesteld voor te bestellen

Weet ik niet fiets komt over 3 maanden, Maar heb een goedgevoel na deze test

Ad van Aert

Was goed om mee te maken, Was ook een mooie avond en zinvol je Racefiets werd op alle fronten onder de loep genomen. Je houding / Hoogte zadel/Stuurpen lengte/Afwijking aan knie door middel van... Was goed om mee te maken, Was ook een mooie avond en zinvol je Racefiets werd op alle fronten onder de loep genomen. Je houding / Hoogte zadel/Stuurpen lengte/Afwijking aan knie door middel van pedalen een beetje naar buiten te zetten/ De schoenen op het trek drukvlak/ Na 2,5 uur fietsen en verstellen heb je dan een goede fiets houding.Het was met Sjoerd een leerzame en gezellige avond Mijn dank daarvoor

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik fiets nog op mij eigen fiets maar merk al het verschil met wat aanpassingen, De nieuw komt over 3 maanden en daar verheug ik me op en dat zal best goed zitten

Heel erg goed wordt er nagegaan wat er aangepast moet om, in mijn geval, lage rugpijn weg te nemen.
net zo lang tot het opgelost is. Het was heerlijk om te ervaren dat je ook kan fietsen zonder pijn!
enigste verbeterpuntje is het rapport. Het is niet duidelijk/kan veel duidelijker vermeld wat nu je perfecte maten zijn.
Het zou fijn zijn als dat op 1 duidelijk A4 tje vermeld kan.
Verder zou het handig zijn als er vermeld wordt welke parameters er het belangrijkst zijn bi afmeting van een fiets.
Dan kan je er zelf veel beter wijs uit.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

heb nog geen nieuwe fiets...

Ad van Aert

Was door Sjoerd goed opgezet en veel kwam ook naar voren, Houding/de zit /schoenen/armhouding / knie werd goed gecorrigeerd door pedalen naar buiten te zetten/aanpassing schoenzool (binnen). Was door Sjoerd goed opgezet en veel kwam ook naar voren, Houding/de zit /schoenen/armhouding / knie werd goed gecorrigeerd door pedalen naar buiten te zetten/aanpassing schoenzool (binnen).
Sjoerd nogmaals was goede ervaring

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Op mijn racefiets goed maar mijn nieuwe fiets is in bestelling , maar dat zal nog nog beter zijn

Juan

Bikefitting werd professioneel uitgevoerd. Verder ook gewoon een gezellige middag gehad.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerste 2 ritten waren fantastisch. 30km en 70km. Daarna aan toertocht meegedaan en toen zat na 30km mijn crank los. Die was vervangen van een 172,5mm naar een 170mm. Dat moet natuurlijk niet... Eerste 2 ritten waren fantastisch. 30km en 70km. Daarna aan toertocht meegedaan en toen zat na 30km mijn crank los. Die was vervangen van een 172,5mm naar een 170mm. Dat moet natuurlijk niet kunnen. Daarom kom ik aanstaande zaterdag ook terug om de crank te laten vervangen.

Uitgebreide bikefitting met goed resultaat. Vergeleken met andere aanbieders wel aan de dure kant.

Zeker als verbetering

Ik had een zeer goede ervaring. Er werd alle tijd genomen en het eindresultaat is perfect.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed! De nieuwe fiets en bijbehorende houding bevalt uitstekend.

Erwin Krijnen

Het verbaasde mij op hoeveel punten je op moet letten. Ook had ik op internet allerlei boerenwijsheden uitgeprobeerd, maar die lijken totaal niet te kloppen. In ieder geval in mijn situatie niet. Zo... Het verbaasde mij op hoeveel punten je op moet letten. Ook had ik op internet allerlei boerenwijsheden uitgeprobeerd, maar die lijken totaal niet te kloppen. In ieder geval in mijn situatie niet. Zo blijkt het dus echt wel heel individueel te zijn wat de beste settings zijn.
Zeer professionele aanpak en alle tijd om zaken goed te bekijken. Ik heb het als zeer prettig ervaren

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Zeker een verbetering. Ik merk dat mijn benen veel langer volhouden en minder snel "leeg" zijn. De zithouding is ook aangenamer.

Dick

Mijn ervaring met de bikefit was positief. Ik was zelf niet lekker dus daarom is het niet helemaal naar wens gegaan . dat was mij eigen schuld.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik heb mijn nieuwe fiets nog niet ontvangen . levertijd van 60 dagen. Mijn oude fiets heb ik aan de hand van de bikefitting zelf wat aangepast en ik voel dat de fiets mijn beter past. door het zadel... Ik heb mijn nieuwe fiets nog niet ontvangen . levertijd van 60 dagen. Mijn oude fiets heb ik aan de hand van de bikefitting zelf wat aangepast en ik voel dat de fiets mijn beter past. door het zadel aan te passen zit het wat prettiger.

Kasper van der Wiel

Persoonlijk, betrokken, professioneel

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Voelt als een hoe de fiets bedoelt is. Met veel minder inspanning in delen die niet bedragen aan het fietsen (voor mij vooral mijn voeten). Heel fijn.