Arjan

Afspraak gemaakt, netjes alles op tijd, rustig eea uitgelegd, in het zweet getrapt. Data overgezet op nieuwe fiets.
Eric een prettige vent. Ik zou het iedereen aanbevelen die redelijk serieus...
Eric een prettige vent. Ik zou het iedereen aanbevelen die redelijk serieus fietst.

Heerlijk, geen pijntjes.

Ed Bos

Mooi uitje om te doen.
Kost uiteindelijk veel tijd maarer rolde eea uit waarmee ik mijn voordeel zou kunnnen doen.
Extra afspraken om eea aan te passen waren wel nodig.
De...
Mooi uitje om te doen.
Extra afspraken om eea aan te passen waren wel nodig.
De installatie van het stuur kostte tochwel wat meer wachttijd helaas.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas nog niet helemaal duidelijk en overtuigd of de aanpassingen een positief resultaat geven.
De eerste lange zit op de hometrainer (fiets op de Wahoo Core) leverde toch een beetje problemen in linkerbeen op. Voor wat betreft de schouderklachten is eea nog twijfelachtig. Mogelijk dat de fiets op de werkplaats niet geheel goed is afgesteld!? Anders misschien nog een wenproces omdat ik vrij lang verkeerd heb gezeten? Tot nu toe wel een tikkie teleurgesteld gezien resultaat versus kosten.
Maar goed, even voordeel van de twijfel geven en eerst nog wat lange uren op de fiets zitten.

Emile

Erg leuke sessie!. Eerst is de houding op mijn fiets geanalyseerd en vervolgens is bekeken welke optimalisaties konden worden doorgevoerd. Tevens zijn de optimale maten bepaald voor de nieuwe fiets... Erg leuke sessie!. Eerst is de houding op mijn fiets geanalyseerd en vervolgens is bekeken welke optimalisaties konden worden doorgevoerd. Tevens zijn de optimale maten bepaald voor de nieuwe fiets die ik bij 12GO-biking heb aangeschaft. Inmiddels heb ik de nieuwe fiets ook kunnen ophalen en die was netjes volgens de bikefitting afgesteld.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerste ritten moest ik zeker wennen aan de nieuwe afstelling. Zeker de inlegzooltjes die mij zijn aangemeten, lijken nog wat aan de hoge kant. Ik weet op dit moment nog niet zeker of dit gaat... Eerste ritten moest ik zeker wennen aan de nieuwe afstelling. Zeker de inlegzooltjes die mij zijn aangemeten, lijken nog wat aan de hoge kant. Ik weet op dit moment nog niet zeker of dit gaat wennen, aangezien ik na de bikefitmeting niet heel veel lange tochten meer heb gemaakt (vanwege herfstweer/winterweer).

Ik vond het een plezierige en leerzame ervaring.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste indrukken zijn positief. Houding op de fiets is compacter maar voelt goed.

Klaas van der Veen

De bikefit is erg goed bevallen, hoewel ik het resultaat nog niet heb kunnen testen. Eric is een expert op zijn vakgebied en geeft alle onderdelen van de bikefit voldoende aandacht.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik heb helaas nog geen rit kunnen maken met de nieuwe fiets en afstelling.

Ik vond de bikefit erg uitgebreid en gedegen. Eric heeft duidelijk kennis van zaken en neemt ruim de tijd om alles goed af te stellen. Wel is het zo dat alle aanpassingen uiteindelijk leiden tot een... Ik vond de bikefit erg uitgebreid en gedegen. Eric heeft duidelijk kennis van zaken en neemt ruim de tijd om alles goed af te stellen. Wel is het zo dat alle aanpassingen uiteindelijk leiden tot een flink hoger kostenplaatje van de fiets...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas zijn er door het weer en door een flinke griep nog niet zo veel ritten geweest. De eerste ritten zijn door een andere afstelling wel wennen. Met name de plaatsing van wigjes onder de... Helaas zijn er door het weer en door een flinke griep nog niet zo veel ritten geweest. De eerste ritten zijn door een andere afstelling wel wennen. Met name de plaatsing van wigjes onder de voetplaatsjes voelt erg vreemd. De algehele ervaring tot nu toe is echter goed.

Mano Kok

Zeer goed, ieder stukje van het gedrag op de fiets wordt uitgebreid geanalyseerd. Houding, stand van de schouders, nek, heupen, knieen en enkels. Op basis hiervan wordt de fiets afgesteld, de zadel... Zeer goed, ieder stukje van het gedrag op de fiets wordt uitgebreid geanalyseerd. Houding, stand van de schouders, nek, heupen, knieen en enkels. Op basis hiervan wordt de fiets afgesteld, de zadel stand en hoogte en lengte van de stuurpen. Daarnaast is er een zadeldrukmeting gedaan zodat er een optimaal zadel gekozen kan worden. Tenslotte is er een analyse van de schoenplaatjes gedaan, op basis hiervan zijn de plaatjes in een ideale positie op de schoen gemonteerd.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Je voelt duidelijk het verschil. Ik heb nog geen hele lange ritten gedaan maar ik ben er van overtuigd dat ik minder last van nek, schouders, rug en en knieen zal hebben.

Henk Roest

Nuttig om te laten doen, wel veel geld voor 1 paar zooltjes en 1,5 uur fitten.

Prima.

A. de Lange

Was een professionele meting. Schoenplaatjes zijn opnieuw in gesteld. De juiste fietsmaat, stuur- en zadelhoogte zijn bepaald voor de aanschaf van een nieuwe fiets.

Nog niet ervaren.

Voor mij was een bikefit van groot belang want zonder de juiste fit kon ik niet pijnloos fietsen. uiteindelijk waren er naar mijn beleving flinke aanpassingen nodig om ervoor te zorgen dat ik wel... Voor mij was een bikefit van groot belang want zonder de juiste fit kon ik niet pijnloos fietsen. uiteindelijk waren er naar mijn beleving flinke aanpassingen nodig om ervoor te zorgen dat ik wel fatsoenlijk kon fietsen.

het was voor mij een lastige bikefit want ik bleef hevige pijn hebben in mijn handpalmen waardoor de bikefit expert mij vertelde dat hij geen oorzaak kon vinden. daar schrok ik even van want dat betekende dat ik net zo goed alle spullen en mijn fiets kon verkopen omdat de pijn zo ondragelijk was. maar gelukkig kwam de expert met een voorstel om dikker stuurlint te gebruiken en handschoenen met goede kussentjes. dat hielp gelukkig en nu kan ik uren lang fietsen zonder pijn. het enigste limiet wat ik nu ervaar is mijn eigen uithoudingsvermogen. dat is precies wat ik wilde; mijn fiets is nu geen limiterende factor meer voor zover dat technisch mogelijk is. daar ben ik heel blij mee.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

helaas als zeer teleurstellend want het stuur was niet goed bevestigd waardoor ik tijdens ren lange rit ineens met een los stuur zat nadat ik over een hobbel ging.

uiteindelijk is dat...

uiteindelijk is dat opgelost en kan ik weer fatsoenlijk fietsen.