RdJ

Er wordt uitgebreid de tijd genomen om tot een betere positie op de fiets te komen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik merkte duidelijk verschil. Meer vermogen op de pedalen en kleine fysieke ongemakken zoals tintelende handen verdwenen.

Jan Bogers

Ik ben uiterst tevreden over de bikefitting, die vakkundige en prettig uitgevoerd werd. Alle tijd werd genomen om uitgebreid alles door te nemen en advies te geven.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De aanpassingen van het crankstel, de breedte van het stuur en de inlegzool zijn in de eerste ritten uiterst goed ervaren.
Echter ik ben wel bang dat de aanpassing van de stuurpen voor mij...
Echter ik ben wel bang dat de aanpassing van de stuurpen voor mij te kort is. Helaas heb ik vanwege de weersomstandig heden pas enkele ritten kunnen maken. Een dezer dagen ga ik op fietsvakantie en hoop daarna een goed oordeel te hebben, half april ben ik terug.

Ritch

Ben bij Sjoerd geweest en was erg fijn. Ben geen ervaren racefietser en de bikefitting was onderdeel van de aanschaf van een fiets en heb met behulp van Sjoerd de juiste fiets maar nog belangrijker... Ben bij Sjoerd geweest en was erg fijn. Ben geen ervaren racefietser en de bikefitting was onderdeel van de aanschaf van een fiets en heb met behulp van Sjoerd de juiste fiets maar nog belangrijker de juiste afstelling op de fiets gevonden. De bikefitting zorgde ook dat in de top-4 uitgezochte fietsen er 2 afvielen agv maatvoering dus dat maakte ook de koop makkelijker waarbij wederom Sjoerd me goed bij hielp, net zo als de juiste schoen met juiste inlegzool en zadel te vinden. In 1 woord dus TOP!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Erg fijn (al was er wel een bende wind en dus waren het geen makkelijke eerste ritjes :-)) en voel duidelijk dat de fiets heerlijk staat afgesteld, geen pijntjes of dergelijke ervaren anders dan... Erg fijn (al was er wel een bende wind en dus waren het geen makkelijke eerste ritjes :-)) en voel duidelijk dat de fiets heerlijk staat afgesteld, geen pijntjes of dergelijke ervaren anders dan degene die je hoort te voelen dus geeft een goed gevoel..

Voelde me een wielerprof. Zeer nuttig.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Meer stabiele houding, meer snelheid ontwikkeling, vooral voor de wind. Hogere trapfrequentie.

Marcus

Ik ben donderdag bij sjoerd op bikefitting gewest , het was super gezellig en professioneel.
Helaas moet ik nog ff wachten op mijn nieuwe fiets , ik heb op mijn oude fiets kleine veranderingen toegepast en mijn houding verandert, ik kon meteen 50 km meer fietsen dan gewoon, dus ik denk nu al 30% verbetering !
En ik verwacht 100% verbetering met mijn nieuwe fiets.
Bedankt Sjoerd voor het uitstekend werk
Het bikefitting bij 120 go is echt Een aanrader.
gr marcus

Tijmen

Vandaag een zadeldrukmeting laten uitvoeren en hiermee een goed beeld gekregen van welk type zadel mij het best ondersteund. Naast deskundigheid en passie voor het werk welke Sjoerd toonde, werd er... Vandaag een zadeldrukmeting laten uitvoeren en hiermee een goed beeld gekregen van welk type zadel mij het best ondersteund. Naast deskundigheid en passie voor het werk welke Sjoerd toonde, werd er de tijd genomen om te komen tot een goed resultaat.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Direct na plaatsen en stellen van het nieuwe zadel een MTB ritje Dorst en Cadettenkamp gedaan, waarbij deze uitstekend bevielen.

Martin

Professioneel, goede tips, geen haast, kortom een aanrader voor nog meer fietsplezier en gewoon een super leuke ochtend.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Dat moet nog... pekel en mijn nieuwe Scott, slechte combinatie! :-)

Ricko

Het was hard nodig achteraf gezien.
Erg blij dat ik het gedaan heb

Meteen 60 km bergrit op zwift....nagenoeg pijnloos

Celsius catering

Ik heb de bikefitting als erg prettig en profesioneel ervaren. Eric kijkt niet alleen met de apparatuur maar kan ook goed luisteren naar de feedback die ik gaf. Dit heeft geresulteerd dat ik... Ik heb de bikefitting als erg prettig en profesioneel ervaren. Eric kijkt niet alleen met de apparatuur maar kan ook goed luisteren naar de feedback die ik gaf. Dit heeft geresulteerd dat ik lekkerder op mijn fiets zit dan ooit hiervoor!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Zit nu prima op mijn fiets. Geen slapende handen meer!

Zeer goed. Bikefitter Eric Schulte heeft kennis van zaken en neemt de tijd voor je om de fiets zo goed mogelijk aan te passen aan je postuur, houding en voorkeuren

Positief. Fiets is goed afgesteld