Adrie Buitenweg

Heb nog niet eerder sinds dat ik fiets een bikefit gehad.
Heb nog niet eerder sinds dat ik fiets een bikefit gehad.
Altijd zelf het 1 en ander afgesteld en hopen maar dat het goed zat.Omdat ik toch een nieuwe fiets kocht gelijk maar gebruik gemaakt van de bikefit omdat ik goed wil zitten op de nieuwe fiets.
Het leuk om eens mee te maken hoe het in werking gaat.
1 voordeel heb ik al ondervonden en dat is met de afstelling van de schoenplaatjes.Soms raakte ik het frame met de knie maar dat is verleden tijd.Al met al een leuke en leerzame ervaring.En een tip neem een stukje taart mee!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Wel even wennen aan de nieuwe afstelling van de schoenplaatjes.
Klein beetje last van de knietjes gehad maar het gaat nu steeds beter

Van Rossen Yves

Zeer positief.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

1 ritje van 100km afgewerkt en de fiets zit prima.

Was 1e keer; lijkt me erg compleet

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

nog niet gedaan, wacht op nieuwe fiets

Floris van Lieshout

Nuttige dingen geleerd en vooral gemerkt dat je ook anders op een fiets kan zitten. Vooral erg fijn om te merken dat behalve de hoogtes van alles de benen goed bewegen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik heb m'n fiets nog niet. Dus weet ik niet

Maurits

Positief en leerzaam!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten voelen goed

Maarten

Goede bikefit met een relaxe sfeer en kundig advies

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed! Ontspannen houding en trap gemakkelijker rond.

Leroy de Rouwe

Top! Persoonlijk en erg kundig advies!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Enorm verbeterd, veel fijner fietsen

Peter Ham

Ik heb de bikefit ervaren als erg plezierig. Sjoerd neemt alle tijd voor je en blijft net zo lang doorvragen tot je goed kan aangeven wat de verandering met je doet. Na 3,5 uur had ik echt het... Ik heb de bikefit ervaren als erg plezierig. Sjoerd neemt alle tijd voor je en blijft net zo lang doorvragen tot je goed kan aangeven wat de verandering met je doet. Na 3,5 uur had ik echt het gevoel dat ik eindelijk na zes jaar goed op de fiets zou zitten.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Door het slechte weer van de afgelopen tijd heb nog maar 1 rit kunnen. Maar dat beviel prima. Nergens last gehad. De nieuwe scott foil 10 disc die ik bij jullie gekocht is ook echt een super fiets.

Peter van Rosmalen

Ik heb het als zeer interessant ervaren met een ervaren en enthousiaste medewerker ! Sjoerd het was erg leerzaam maar ook erg gezellig. Na de aanpassingen van de schoenen heb ik geen last meer gehad... Ik heb het als zeer interessant ervaren met een ervaren en enthousiaste medewerker ! Sjoerd het was erg leerzaam maar ook erg gezellig. Na de aanpassingen van de schoenen heb ik geen last meer gehad van de klachten die hiervoor aanwezig waren. Nu hoop ik dat alle gegevens ook verwerkt worden op de instellingen van mijn nieuw aangeschafte fiets. Maar als dit zo gaat als de bikefitting ben ik een zeer tevreden klant.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Kan ik helaas nog niet over oordelen omdat ik mijn nieuwe fiets waar de gegevens op verwerkt moeten worden nog niet heb. Maar dat gaat zeker goed komen.

Michel

Leuk, nuttig. Aardige medewerker.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Even wennen, maar ben er wel van overtuigd dat het beter is!