De Bikefit was erg goed. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. De eindinstelling heeft ervoor gezorgd dat ik nu zonder pijn op mijn fiets zit. Erg blij mee.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste was gelijk geweldig. Daarna iets minder, even afwachten hoe het vervolg wordt.

Professioneel, vriendelijk

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed; betere zithouding & overbrengen. Heeft ook heel goed geholpen in selectieproces nieuwe fiets

P. Binnendijk

Ik heb de basic bikefit gedaan voor mijn racefiets. Er is hierbij aandacht besteed aan de zoolcorrectie en de stand van het zadel en stuur.
Ik kreeg vanwege mijn leeftijd van 54 jaar na een...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

In het begin wel even moeten wennen aan de andere instellingen van de maten maar de eerdere klachten zijn verdwenen.
Door betere instellingen meer kracht en minder vermoeidheid op de racefiets.

Henrian

De bikefit is echt aan te raden. Gevoelsmatig zat ik niet lekker op mijn fiets. Tijdens de bikefit is de positie van de zit en geometrie gewijzigd. De zit is na voren gebracht (meer boven de...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik kreeg een hele andere fiets terug. Stuurnok aangepast en zooltjes in schoenen gekocht. De eerste ritten is het enorm wennen. Naast een andere houding is ook de stand van de schoenen aangepast. Je merkt dat na jaren rijden het lichaam moet wennen. Wel is direct merkbaar dat er meer vermogen beschikbaar is! Na een ritje of 4 zit je gewoon weer lekker op je fiets... alleen gaat het in mijn geval allemaal net wat sneller.

Max van Rooijen

Was echt een hele positieve ervaring. Eric is heel kundig en een echte professional. Ook veel geleerd over positie op de fiets en andere zaken.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Was even wennen maar het voelt al een stuk natuurlijker nu.

Mitchell Roks

Super! Erg goed geholpen! Deskundig en precies waar naar ik opzoek was.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Uitstekend. Merk direct dat ik goed op mijn fiets zit en nergens last van.

Rogier

Laat ik beginnen met uitdrukken dat Eric Schulte echt een ontzettende professional is, zowel in het uitvoeren van zijn werk als de hoeveelheid kennis die hij heeft. Je kan niet in betere handen zijn...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eindelijk goed zitten op de fiets en genieten!

Fijn om gedegen advies te krijgen over hoe je houding op de fiets is en hoe je fiets afgesteld hoort te zijn op je eigen lichaam.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Het was fijn om met een betere zit en houding kilometers te maken op mijn eigen fiets, die ook na de bikefit afgesteld was op de nieuwe maten.

De Bikefit was goed, had het gevoel goed op de fiets te zitten.
Echter, toen ik eenmaal op de nieuwe fiets een rit maakte, zat ik minder goed.
Ik ben teruggegaan, en wat bleek: de...

Zie hierboven.

Goed advies, maatwerk.