Huub

Goed bevallen, deskundig advies.

Matthijs de Jong

Positieve ervaring. Heel uitvoerig en onderhoudend.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed. Fysieke klachten zijn niet terug gekomen

Thijs Brugging

Top service van Sjoerd. Je wordt fijn geholpen door en hij luistert goed naar je wens

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik merkte dat ik stiller op me fiets zit en dat ik makkelijker rondt rijdt.

Victoria

Professional, vriendelijk en met aandacht

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik had last van mijn rug en knie en voet voor de bikefit. Met name mijn knie hield mij ervan terug om de afstanden te kunnen ophogen.
Het bleek o.a. dat mijn zadel te hoog stond, de hoek van...
Het bleek o.a. dat mijn zadel te hoog stond, de hoek van mijn knie en voet niet goed was. Met zooltjes in de schoenen en aanpassingen in de fiets en schoenpositionering fiets ik nu comfortabel.

Bart Burgering

Een aantal jaren na aanschaf mezelf maar eens een bikefit cadeau gedaan, en toch aangenaam verrast wat de impact is van wat je denkt minieme aanpassingen. Een aantal klachten zijn wel degelijk... Een aantal jaren na aanschaf mezelf maar eens een bikefit cadeau gedaan, en toch aangenaam verrast wat de impact is van wat je denkt minieme aanpassingen. Een aantal klachten zijn wel degelijk verholpen en het fietsen van met name lange tochten is veel beter te verteren. Sjoerd neemt uitgebreid de tijd en met oog voor detail zet hij je perfect op je fiets.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Prima, veel minder last dan voorheen, kan mijn kracht beter kwijt

Nico Heeren

Open, leerzaam en plezierig, voor nu waardevol

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Bikefitting gedaan om uitsluiting te geven dat de afmetingen van mijn fiets goed staan, reden is al een poos last van mijn linkerknie, helaas is deze blessure niet weg, is medisch.

Maikel Slingerland

Top ervaring met zeer deskundig advies

Nico van den Burg

Na 3 jaar fietsen toch maar eens een bikefit gedaan, en wat een verschil is dat . Je denkt dat je goed zit maar er valt nog een hoop winst te behalen . Zadel omhoog stuur naar beneden. Zadel... Na 3 jaar fietsen toch maar eens een bikefit gedaan, en wat een verschil is dat . Je denkt dat je goed zit maar er valt nog een hoop winst te behalen . Zadel omhoog stuur naar beneden. Zadel drukmeting, schoenplaatjes niets ontgaat Sjoerd. En dat op een zeer prettige manier . Mooi rapport na afloop zodat ik preciezer kan zoeken naar mijn nieuwe fiets kwa afmetingen en afstelling. Ik heb deze fitting als zeer goed en leerzaam ervaren . En mijn huidige fiets werd ook gelijk perfect afgesteld

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

1.5 km gemiddeld sneller in de eerste rit en wat Sjoerd al voorspelde spierpijn omdat er al een aantal jaar spieren niet meededen die door de nieuwe afstelling wakker zijn geschud

Ride & Shine Detailing

Wat een verbetering kan je nog halen uit je positie. Je dankt dat je wel aardig zit maar toch heb je het idee dat het beter kan? Dan klopt dit vaak gewoon en kan je beter een goede meting laten... Wat een verbetering kan je nog halen uit je positie. Je dankt dat je wel aardig zit maar toch heb je het idee dat het beter kan? Dan klopt dit vaak gewoon en kan je beter een goede meting laten doen. Het is niet goedkoop maar vergeet niet hoeveel omwentelingen je doet met je benen, knieën en enkels tijdens een rit. Als dit niet goed gaat keer na keer dan krijg je blessures en uiteindelijk kost dit meer. Sjoerd bedankt voor je uitleg en rustige manier van werken, helemaal top!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Gelijk naar huis gereden en wat een verschil zeg, het voelde zoveel beter op de fiets.

Remco

Had al langer gedacht om een bikefit te doen, maar blij dat ik het nu uiteindelijk heb gedaan. Had niet gedacht dat een verschil van een paar millimeter echt voelbaar is.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Nog niet veel gefietst, maar het voelde wel meer ontspannen