Zeer goed. Bikefitter Eric Schulte heeft kennis van zaken en neemt de tijd voor je om de fiets zo goed mogelijk aan te passen aan je postuur, houding en voorkeuren

Positief. Fiets is goed afgesteld

Arjan

Afspraak gemaakt, netjes alles op tijd, rustig eea uitgelegd, in het zweet getrapt. Data overgezet op nieuwe fiets.
Eric een prettige vent. Ik zou het iedereen aanbevelen die redelijk serieus...

Heerlijk, geen pijntjes.

Ed Bos

Mooi uitje om te doen.
Kost uiteindelijk veel tijd maarer rolde eea uit waarmee ik mijn voordeel zou kunnnen doen.
Extra afspraken om eea aan te passen waren wel nodig.
De...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas nog niet helemaal duidelijk en overtuigd of de aanpassingen een positief resultaat geven.
De eerste lange zit op de hometrainer (fiets op de Wahoo Core) leverde toch een beetje problemen in linkerbeen op. Voor wat betreft de schouderklachten is eea nog twijfelachtig. Mogelijk dat de fiets op de werkplaats niet geheel goed is afgesteld!? Anders misschien nog een wenproces omdat ik vrij lang verkeerd heb gezeten? Tot nu toe wel een tikkie teleurgesteld gezien resultaat versus kosten.
Maar goed, even voordeel van de twijfel geven en eerst nog wat lange uren op de fiets zitten.

Emile

Erg leuke sessie!. Eerst is de houding op mijn fiets geanalyseerd en vervolgens is bekeken welke optimalisaties konden worden doorgevoerd. Tevens zijn de optimale maten bepaald voor de nieuwe fiets...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerste ritten moest ik zeker wennen aan de nieuwe afstelling. Zeker de inlegzooltjes die mij zijn aangemeten, lijken nog wat aan de hoge kant. Ik weet op dit moment nog niet zeker of dit gaat wennen, aangezien ik na de bikefitmeting niet heel veel lange tochten meer heb gemaakt (vanwege herfstweer/winterweer).

Ik vond het een plezierige en leerzame ervaring.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste indrukken zijn positief. Houding op de fiets is compacter maar voelt goed.

Klaas van der Veen

De bikefit is erg goed bevallen, hoewel ik het resultaat nog niet heb kunnen testen. Eric is een expert op zijn vakgebied en geeft alle onderdelen van de bikefit voldoende aandacht.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik heb helaas nog geen rit kunnen maken met de nieuwe fiets en afstelling.

Ik vond de bikefit erg uitgebreid en gedegen. Eric heeft duidelijk kennis van zaken en neemt ruim de tijd om alles goed af te stellen. Wel is het zo dat alle aanpassingen uiteindelijk leiden tot een...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas zijn er door het weer en door een flinke griep nog niet zo veel ritten geweest. De eerste ritten zijn door een andere afstelling wel wennen. Met name de plaatsing van wigjes onder de voetplaatsjes voelt erg vreemd. De algehele ervaring tot nu toe is echter goed.

Mano Kok

Zeer goed, ieder stukje van het gedrag op de fiets wordt uitgebreid geanalyseerd. Houding, stand van de schouders, nek, heupen, knieen en enkels. Op basis hiervan wordt de fiets afgesteld, de zadel...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Je voelt duidelijk het verschil. Ik heb nog geen hele lange ritten gedaan maar ik ben er van overtuigd dat ik minder last van nek, schouders, rug en en knieen zal hebben.

Henk Roest

Nuttig om te laten doen, wel veel geld voor 1 paar zooltjes en 1,5 uur fitten.

Prima.

A. de Lange

Was een professionele meting. Schoenplaatjes zijn opnieuw in gesteld. De juiste fietsmaat, stuur- en zadelhoogte zijn bepaald voor de aanschaf van een nieuwe fiets.

Nog niet ervaren.