Erg goede advies en veel info

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Geen pijn meer en meer comfort/relax fiesten

Ik heb de bikefit gedaan omdat ik een nieuwe fiets wilde kopen die goed aansluit op mijn afmetingen.
De opbouw van de bikefit is duidelijk en toegankelijk. Er wordt goed geluisterd....

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten waren even wennen, maar de nieuwe afstelling werpt al snel z'n vruchten af. Ik zit beter op de fiets

Ik vond de bikefit heel erg prettig en ik ben zeer te spreken over de kennis van zowel de bikefitting alswel de beschikbare onderdelen, wat er op de markt is. Vervolgens heb ik een hele mooie prijs...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Meesterlijk goed. Het was echt bijzonder, dat ik nu eindelijk pijnloos kon fietsen. Ik heb ook heel wat aan laten passen omdat ik een agressievere zithouding wilde bewerkstelligen.
De prestaties zijn flink toegenomen en belangrijk dus, met een goede zit.

Jason

Slecht

Total shit service!!!
Placed an online order seven weeks ago, received a mail two days later from Pieter that the product was no longer in stock & will no longer be available from 12go.
I had made the payment directly online through PayPal & was informed by 12go that the amount would be credited to my PayPal account. To this day I have not received a penny in return.
Made a call to so called Mr Pieter on the 7th on May, he informed me that PayPal takes time to deal with & refunds take longer. Pieter would call be back the same day to inform me of the so called PayPal delay. I have never heard from Pieter since.
PayPal is delayed & takes time. TOTAL BULLSHIT!!! as if he was dealing with an armature. I have delt with payments through PayPal for almost ten years now & have never experienced something like this.
Pieter does not realise that we live in a digital world I guess.
THE FIRST & LAST TIME I DEAL WITH THESE CLOWNS!!!
STILL WAITING FOR MY MONEY!!!

Berry Wasmus

Het contact tijdens de Bikefit zelf was prettig. Denk achteraf dat ik wel meer door had kunnen vragen over achtergrond van aanpassingen, alternatieven en consequenties daarvan.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Tot nu toe nog niet niet het gevoel dat ik lekker gefietst heb. Vandaar ook mijn late reactie na de bikefitting. Wilde zien hoe het zich na een aantal ritten zou ontwikkelen om zo een goed beeld te kunnen vormen.
Heb nu zeker 6 ritten gedaan en heb tov oude situatie toch helaas nog steeds geen lekker gevoel. Na 60 km pijnlijke voeten, last van onderrug en de laatste rit ook last van tintelingen in mijn linker hand.
Een vervelend/katterig gevoel. Ik zat (voor mij gevoel) best aardig met nauwelijks klachten. Dat is nu helaas toch anders. Best veel geld uit gegeven en geen verbetering.... ik weet het dus even niet meer ....... dus tja zeg het maar.....

Dirk van delft

In eerste instantie dacht ik 2,5 uur waar is dat voor nodig.
Ben ruim 2,5 uur bezig geweest en snap nu waarom.
Alles is nagemeten en bijgesteld en verschillende zadels geprobeerd.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Vorige week een tour tocht gedaan van ca 60 km.
3 uur op de fiets gezeten en geen zadel en rug pijn meer.
Het gevoel wel wat gedaan te hebben maar na een fietstocht niet meer helemaal kapot zijn.
Vaak daarna ook nog 1 a 2 dagen stijf, pijn in de kont .
Dat heb ik nu niet meer , dus missie geslaagd

De bike fitting was een leuke en mooie ervaring. Er wordt veel tijd genomen om je houding te bepalen en eventuele vragen die je hebt te beantwoorden. Mijn klachten die ik had tijdens het fietsen...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Het is erg wennen aan de nieuwe houding, maar ik merk tijdens het fietsen dat het ronddraaien makkelijker gaat en dat ik langere ritten sneller volhoud. Tevens zijn mijn klachten totaal verdwenen, waardoor het plezier van het fietsen weer helemaal terug is!
Het enige waar ik nog over twijfel is een nieuw zadel. Ik heb tijdens de bikefitting meerdere zadels geprobeerd, maar destijds gekozen om mijn zadel te houden. Wellicht dat ik in de nabije toekomst toch een ander zadel kies.

Prettig. Er wordt echt de tijd genomen om alles optimaal af te stellen op je lichaam zodat je nog meer plezier uit het fietsen kunt halen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Wennen. De andere zithouding zorgt ervoor dat ik de druk tussen zadel/stuur wat meer evenredig verdeel, waardoor mijn zithouding behoorlijk anders is. Dit is in het begin echt wel even wennen, maar ik merk dat over de ritten heen ik meer kracht uit mijn benen over kan brengen op de pedalen.

Hidde de Smet

Was een leuke ochtend waarvan ik veel geleerd heb. Bleek dat mijn stuur al jaren te breed was en mijn plaatjes op mijn schoenen niet goed stonden.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik zit denk beter op de fiets dan voorheen

Henk Boon

Mooie ervaring, met een gezellige gast

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Uitstekend! Twijfel nog een beetje aan het type zadel