Voor mij was een bikefit van groot belang want zonder de juiste fit kon ik niet pijnloos fietsen. uiteindelijk waren er naar mijn beleving flinke aanpassingen nodig om ervoor te zorgen dat ik wel...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

helaas als zeer teleurstellend want het stuur was niet goed bevestigd waardoor ik tijdens ren lange rit ineens met een los stuur zat nadat ik over een hobbel ging.

uiteindelijk is dat opgelost en kan ik weer fatsoenlijk fietsen.

Ad van Aert

Zeer gezellige en er goed voor een goede houding op je Racefiets alles kwam aan de orde , Zadel hoogte/ knie afwijking door middel van tussen stukjes opgelost bij de pendalen/fietsschoen trek en...

Weet ik niet fiets komt over 3 maanden, Maar heb een goedgevoel na deze test

Ad van Aert

Was goed om mee te maken, Was ook een mooie avond en zinvol je Racefiets werd op alle fronten onder de loep genomen. Je houding / Hoogte zadel/Stuurpen lengte/Afwijking aan knie door middel van...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik fiets nog op mij eigen fiets maar merk al het verschil met wat aanpassingen, De nieuw komt over 3 maanden en daar verheug ik me op en dat zal best goed zitten

Heel erg goed wordt er nagegaan wat er aangepast moet om, in mijn geval, lage rugpijn weg te nemen.
net zo lang tot het opgelost is. Het was heerlijk om te ervaren dat je ook kan fietsen...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

heb nog geen nieuwe fiets...

Ad van Aert

Was door Sjoerd goed opgezet en veel kwam ook naar voren, Houding/de zit /schoenen/armhouding / knie werd goed gecorrigeerd door pedalen naar buiten te zetten/aanpassing schoenzool (binnen).

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Op mijn racefiets goed maar mijn nieuwe fiets is in bestelling , maar dat zal nog nog beter zijn

Juan

Bikefitting werd professioneel uitgevoerd. Verder ook gewoon een gezellige middag gehad.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Eerste 2 ritten waren fantastisch. 30km en 70km. Daarna aan toertocht meegedaan en toen zat na 30km mijn crank los. Die was vervangen van een 172,5mm naar een 170mm. Dat moet natuurlijk niet kunnen. Daarom kom ik aanstaande zaterdag ook terug om de crank te laten vervangen.

Uitgebreide bikefitting met goed resultaat. Vergeleken met andere aanbieders wel aan de dure kant.

Zeker als verbetering

Ik had een zeer goede ervaring. Er werd alle tijd genomen en het eindresultaat is perfect.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed! De nieuwe fiets en bijbehorende houding bevalt uitstekend.

Erwin Krijnen

Het verbaasde mij op hoeveel punten je op moet letten. Ook had ik op internet allerlei boerenwijsheden uitgeprobeerd, maar die lijken totaal niet te kloppen. In ieder geval in mijn situatie niet. Zo...

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Zeker een verbetering. Ik merk dat mijn benen veel langer volhouden en minder snel "leeg" zijn. De zithouding is ook aangenamer.

Dick

Mijn ervaring met de bikefit was positief. Ik was zelf niet lekker dus daarom is het niet helemaal naar wens gegaan . dat was mij eigen schuld.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Ik heb mijn nieuwe fiets nog niet ontvangen . levertijd van 60 dagen. Mijn oude fiets heb ik aan de hand van de bikefitting zelf wat aangepast en ik voel dat de fiets mijn beter past. door het zadel aan te passen zit het wat prettiger.