Kees van Zoeren

Ik vond het sowieso een hele leuke en interessante ervaring nog niet wetende wat het uiteindelijke resultaat zou zijn

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

eerste ritten voelden gelijk goed ,met name na het fietsen geen last van stijve onderrug en hamstrings

Peter Kruijt

Vanmorgen een bikefit gedaan i.v.m. een nieuw aan te schaffen Trek Domane SL6.
Vanmorgen een bikefit gedaan i.v.m. een nieuw aan te schaffen Trek Domane SL6.
2 weken geleden de winkel bezocht en daar was ik globaal opgemeten waaruit bleek dat een maat 60 goed zou zijn. deze werd dan ook besteld.
Vandaag dan de bikefit ondergaan, onder de vakkundige leiding van Sjoerd. Eerst een uitgebreide lichaamsmeting, Schoenplaatjes afstellen, sensoren plakken en daarna op de fiets. Er werd ruim de tijd genomen zodat alle mogelijke instellingen uitgeprobeerd werden, waarbij ik telkens mijn ervaring gaf zodat er steeds verder werd gefinetuned. Een iets kleiner crankstel kwam uit de test ook naar voren wat resulteerde in een soepelere beweging. Na een uitgebreide zadeldrukmeting met diverse modellen kwam ook het uiteindelijke zadel er uit rollen.
Nadat alle gegevens waren verwerkt bleek dan toch dat de maat 60 iets te groot was waarna een maatje 58 besteld is.
Nu nog 2 weekjes geduldig wachten en dan kunnen we hem echt de sporen geven.
Aan de bikefit houd ik dan ook een fijn gevoel over.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Fiets staat nog in bestelling.

Bijzondere ervaring.
Bijzondere ervaring.
Daar ik een nieuwe fiets had besteld, wilde ik dat deze helemaal goed afgesteld zou worden. De bikefit was hiervoor de uitgelezen methodiek. Alle tijd werd hiervoor genomen. Uiteindelijk heeft dit tot resultaat gehad dat zowel mijn huidige- als mijn nieuwe racefiets, wat betreft zadel en stuur, beter zijn afgesteld. Naast een betere houding is ook de stand van de schoenplaatjes aangepast. Hopelijk zal dit leiden tot minder nek- en voetklachten op de fiets.
Al met al was deze bikefit een mooie en nuttige ervaring. Ik raad daarom iedereen aan die investeert in een racefiets een bikefit te doen. Dit zal resulteren in meer fietsplezier.

Nog niet gefietst

Goede persoonlijke benadering, kundig en nemen de tijd.

nvt (fiets besteld)

Goede bikefit, veel geprobeerd, uitgelegd, meegedacht, goed geluisterd naar mijn voorkeuren.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Niet van toepassing (fiets nog niet binnen)

Cameron Mc Gorian

Really enjoyed it, was a pleasant process.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Never rode the bike before the fitting, felt good though.

Sylvester Persoon

Erg goed. Ik ben goed geholpen door Sjoerd. Hij heeft er echt verstand van en vindt het leuk om klanten te helpen. Hij neemt de tijd voor je.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Super lekker. Nog nooit zo lekker op een fiets en met name zadel gezeten.

Jim

Moet nog komen

Theo

Heel goed en netjes geholpen tijdens een bikefitting

top

a.post

Er werd goed de tijd genomen alleen ik had verwacht dat mijn fiets na montage nog werd beoordeeld

het is wennen