Wybe

Aanrader voor iedereen! Sjoerd nam ruim de tijd voor me en de bikefitting zelf was voor mij de perfecte balans tussen theorie en praktijk/gevoel. Sjoerd is bijzonder deskundig en weet de fitting en... Aanrader voor iedereen! Sjoerd nam ruim de tijd voor me en de bikefitting zelf was voor mij de perfecte balans tussen theorie en praktijk/gevoel. Sjoerd is bijzonder deskundig en weet de fitting en het fietsen in het algemeen van vele verschillende invalshoeken te benaderen, geen vraag is te veel! Veel geleerd deze morgen en een perfect afgestelde fiets als resultaat. Rapport de volgende dag meteen gekregen, beetje cryptisch (kan iets duidelijker) maar Sjoerd heeft al m’n vragen meteen opgelost.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Na twee testritten meteen enthousiast. Draai veel lekkerder rond en zit meer ontspannen op de fiets.

Joost

Heel tevreden over de bikefitting van Ate-Sjoerd. Erg plezierig contact, oprecht en stopt pas als klant tevreden is. Mijn doel was om een nieuwe wielrenfiets aan te schaffen. Fitting gebruikt om... Heel tevreden over de bikefitting van Ate-Sjoerd. Erg plezierig contact, oprecht en stopt pas als klant tevreden is. Mijn doel was om een nieuwe wielrenfiets aan te schaffen. Fitting gebruikt om fietshouding te verbeteren en advies te krijgen voor een fiets die bij deze houding past. Fitting begon met analyse van fietshouding op bestaande fiets. Dit leverde gelijk al een aantal interessante aandachtspunten op (o.a. te smal stuur, te comfortabele zit, etc.). Vervolgens aan de gang gegaan met fitting. Mijn ervaring van de fitting is dat het geen exacte wetenschap is, maar doordat alle maten/verhoudingen van de fiets zelfs tijdens het fietsen aangepast kunnen worden, kun je goed ervaren wat je persoonlijke voorkeuren zijn. Doel bereikt! Naar volle overtuiging prachtige nieuwe fiets aangeschaft, welke volledig is afgesteld op de resultaten van de bikefitting. Kortom, kan het een ieder aanbevelen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Erg tevreden over aangepaste houding op de fiets.

Eric Rombouts

Na aankoop van mijn nieuwe fiets een bikefit gedaan bij Sjoerd. De maat was al goed, maar we hebben toch gekozen voor een kortere stuurpen en een ander zadel. Ik heb de middag ervaren als een zeer... Na aankoop van mijn nieuwe fiets een bikefit gedaan bij Sjoerd. De maat was al goed, maar we hebben toch gekozen voor een kortere stuurpen en een ander zadel. Ik heb de middag ervaren als een zeer leerzame en nuttige ervaring. Sommige dingen waren al bijna goed, maar veel dingen komen toch alleen maar aan het licht als je er echt aandacht aan besteed en dat doet Sjoerd zeker. Al met al de moeite zeer waard.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste fiets ritten na de bikefit waren heel prettig. Meer power, veel minder last van mijn nek en schouders en het nieuwe zadel is echt fantastisch. Ik zat al niet heel slecht op mijn oude... De eerste fiets ritten na de bikefit waren heel prettig. Meer power, veel minder last van mijn nek en schouders en het nieuwe zadel is echt fantastisch. Ik zat al niet heel slecht op mijn oude zadel, maar dit is echt vooruitgang. Ook heb ik meer controle over de fiets.

Positief, ruim de tijd genomen voor alles, erg professioneel en wetenschapelijke aanpak.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Goed, vooral de shims onder mijn plaatjes is een verbetering, ben later wel een cm dieper(balhoofd) gaan zitten dan er uit de bikefit kwam en zadel wat bij de bikefit goed zat heb ik nu toch mijn... Goed, vooral de shims onder mijn plaatjes is een verbetering, ben later wel een cm dieper(balhoofd) gaan zitten dan er uit de bikefit kwam en zadel wat bij de bikefit goed zat heb ik nu toch mijn twijfels over na een paar ritten (iets te breed bij mijn binnenbenen vermoed ik.

Nugteren

Prettige sfeer, goede uitleg

M.de.Ligt

Een hele goede en leerzame ervaring

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Mijn nieuwe fiets moet nog afgeleverd worden.

Thomas

Ik had niet verwacht dat het zo professioneel werd aangepakt en dat alles tot in de kleinste details zou worden bekeken. En het resultaat mag er wezen. Doe je lichaam een plezier en doe een bikefit!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Pijntjes of druk die ik als normaal beschouwde waren er niet meer en ik kan veel meer kracht overbrengen op de pedalen.

Roger van olst

Goede bikefit gehad! Is goed geregeld. Sjoerd heeft verstand van zaken en is fijn om mee samen te werken!

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Tot nu top! Alleen jammer dat m’n zadel na 60 km flink ging zakken.

Anton

Erg goed. Nieuwe informatie gekregen onder een enthousiaste en plezierige begeleiding.

Goed (top fiets)

Teun Kuijper

Deskundig advies! En ruim de tijd genomen voor goed resultaat.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Prima, tot nu toe geen klachten!