Lizette Oude Nijhuis

Prima producten voor een goede prijs

Lenie Murk- van den Boomen

Gina

Snelle levering, goede kwaliteit.

Zonliefhebster

Producten zijn gemakkelijk te vinden en te bestellen. Na betaling producten snel in huis.

M. Asante

Krijg een fles met beschadigde folie erom heen foto gestuurd en word je verteld maakt toch niet uit de crème is goed . Ik heb betaald de volledige prijs zelfs korting... Krijg een fles met beschadigde folie erom heen foto gestuurd en word je verteld maakt toch niet uit de crème is goed . Ik heb betaald de volledige prijs zelfs korting kunnen ze je niet aanbieden . Ik neem de fles mee naar de zonnestudio en zo mensen kunnen zien dat ze beter niet bij de 123 shop kunnen bestellen . Ik zal in iedergeval geen bestelling meer doen . En zal mensen blijven waarschuwen wat men kan verwachten .

Reactie 123zonshop:

Hoi, vervelend dat u het product niet als goed ervaart. We hebben hier het afgelopen weekend over gehad en ik heb u kenbaar gemaakt dat er aan het product zelf niets ontbreekt en 100% origineel is.... Hoi, vervelend dat u het product niet als goed ervaart. We hebben hier het afgelopen weekend over gehad en ik heb u kenbaar gemaakt dat er aan het product zelf niets ontbreekt en 100% origineel is. Ook heb ik gezegd het met de leverancier op te nemen, dit heb ik inmiddels gedaan. De verpakking blijkt niet helemaal netjes te zijn afgewerkt, maar dit doet geen afbreuk aan de geweldige kwaliteit van het product zelf. Wij hebben u de mogelijkheid geboden het product te retourneren. Hier bent u niet op in gegaan. U heeft de fles in de aanbieding gekocht (20%) korting en daarom kunnen wij niet meer korting geven. Ook denk ik niet dat korting uw probleem oplost, ui bent tenslotte niet blij me uitstraling van de fles. Die wordt met korting niet beter. Als u het product terug wilt sturen dan mag dat, als u korting wilt dan kan ik u niet verder helpen. Wellicht heeft u de spreekwoordelijk lat te hoog liggen, bent u te veel gefocust op het krijgen van een (extra) korting en had u het probleem wél opgelost door de fles te retourneren en een nieuwe te bestellen (wij zijn bereid de verzendkosten hiervan voor onze rekening te nemen).

Kipper

Dikke prima

Helene

Alles perfect verlopen, van bestelling tot levering

W Muller

Prima! Snelle levering en product was goed verpakt tijdens de verzending. Product fijn in gebruik en ruikt heerlijk.

Reactie 123zonshop:

Bedankt voor je review. Veel plezier van je aankoop. Geniet van het heerlijke geurtje ;)

Paulien

Snelle levering prima product

Kloes

Erg tevreden over de website,
Bestelling kwam snel, en gratis een lippenbalsem erbij

Reactie 123zonshop:

Bedankt voor je mooie review, Kloes. Veel plezier van je aankoop.