Juridische kennis

Hele fijne samenwerking!

Professionele adviezen, expertise

Joep en zijn team

Brahim en Linda

We kwamen door een tevreden collega bij 123Wonen terecht. Bij de eerste kennismaking zijn we al goed geïnformeerd over de gang van zaken. We werden goed ondersteund en geadviseerd tijdens het... We kwamen door een tevreden collega bij 123Wonen terecht. Bij de eerste kennismaking zijn we al goed geïnformeerd over de gang van zaken. We werden goed ondersteund en geadviseerd tijdens het gehele proces.

Er werd goed naar onze wensen geluisterd, waardoor we veel vertrouwen hadden en hebben in 123Wonen. De presentatie op de website was erg goed. De verhuur werd snel geregeld en we zijn ontzettend... Er werd goed naar onze wensen geluisterd, waardoor we veel vertrouwen hadden en hebben in 123Wonen. De presentatie op de website was erg goed. De verhuur werd snel geregeld en we zijn ontzettend tevreden met onze huurders!

Geen verbeterpunten, de tip is om alle klanten dezelfde goede service te verlenen als wij hebben ervaren.

Rogier Heuckeroth

Cristian

Renting a maisonette

Flexibility. Tailor made approach.

They are doing such a great job.

Monique Spijker and Charmaine Kok

Meijaard

Vriendelijkheid

Robert & Winanda.

Anne-Kees en Wilma

Prettig in de samenwerking, betrouwbaar en kundig.

Kundig en prettig in contact.

Robert van den Akker

Henk

Verhuur woning via 123. Reeds diverse malen gebruik gemaakt van de dienstverlening van Martin en zijn team.. No nonsens, makkelijk om mee te werken. Aanrader!

Zeer klant gericht en pro-actief. Vlekkeloze

Martin Houtzager en Sandra Brinkman

Kerstens

Verhuur woning

Snel schakelen en betrouwbare partner

?

Rogier

Af. GOOSSENS

Voor de eerste keer woning verhuurd via 123 wonen. Is zeer snel en vakkundig gebeurd. Had de keuze uit een aantal goede kandidate. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe bewoners en zal het de volgende... Voor de eerste keer woning verhuurd via 123 wonen. Is zeer snel en vakkundig gebeurd. Had de keuze uit een aantal goede kandidate. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe bewoners en zal het de volgende keer zeker weer via 123 wonen laten afhandelen.

Snelheid / vakkundig

Prima begeleiding gehad

Matty

snelheid, accuraat en goede kennis van zaken

Agnes Schuttenbeld

Prima. Mijn contacten betreffen Bergen op Zoom. De heer Heuckeroth is een accurate en zorgzame verhuurmakelaar

de heer Heuckeroth