Juridische kennis
Reactietijd email

Velsen

Rond uit Crimineel

Diefstal van gelden via Borg

Communicatie en kennis van rechten

Specifieke medewerker

Anne-mary (jammer dat je er werkt)

J.Y. Lee

Professioneel met beste en snelle resultaten

Individuele begeleiding, nauwkeurige screening van de huurders en opstellen van contracten, snelle resultaten

Gren

Martin en Cherise

S. Post

Als je wilt dat alles wat fout kan gaan van begin tot eind, van Funda-gegevens tot overdracht tot lopende contract - en alles daartussen - dan is 123Wonen Groningen jouw adres. Goed bedoeld maar... Als je wilt dat alles wat fout kan gaan van begin tot eind, van Funda-gegevens tot overdracht tot lopende contract - en alles daartussen - dan is 123Wonen Groningen jouw adres. Goed bedoeld maar gericht op massa en dat merk je. Nonchalant en laks. Niet houdend aan afspraken. Niet klantgericht. Slordig is het sleutelwoord.

Soms wel goed bedoeld (lijkt het) maar de uitvoering is slordig

Te slordig en nonchalant. Laks in contact en nakomen van afspraken (bijvoorbeeld om terug te bellen). Er gaat veel mis bij contact via het kantoor; zaken doorgeven etc. Afspraken worden daardoor met... Te slordig en nonchalant. Laks in contact en nakomen van afspraken (bijvoorbeeld om terug te bellen). Er gaat veel mis bij contact via het kantoor; zaken doorgeven etc. Afspraken worden daardoor met voeten getreden.

Maaike Diemer

Robert van Sas

Helder en snel schakelen, erg prettig

Snel handelen, duidelijk proces en prettig in de communicatie

X

Specifieke medewerker

Samenwerking met Fleur was erg prettig

Ivanka

Fantastic experience with 123Wonen rental agency!

super helpful, friendly and service oriented

none

Patty Rouleaux

S. vd Meer

Uitmuntend

Bereikbaar, adequaat en vriendelijk!

nvt

Specifieke medewerker

You're are only as good as your team

D van der Schoor

Zeer goed.

Alles tot in de perfectie afgehandeld

Geen verbeterpunten

Sarina

Zaal

Wij verhuren sinds een paar jaar onze appartementen via 123wonen. We zijn tevreden over de dienstverlening, hebben steeds vlot een geschikte huurder via 123 aangeleverd gekregen. We worden goed... Wij verhuren sinds een paar jaar onze appartementen via 123wonen. We zijn tevreden over de dienstverlening, hebben steeds vlot een geschikte huurder via 123 aangeleverd gekregen. We worden goed betrokken bij het proces van verhuur, zodat we in een vroeg stadium kunnen kennismaken met de gegadigden. De communicatie loopt sinds kort via Brigitte, onze vaste contactpersoon. Dit werkt voor ons heel prettig.

Groot netwerk met gegadigden, waaronder ook expats. Klein team, waardoor de lijntjes kort zijn. Er wordt goed meegedacht met ons over het te verhuren pand. Martin, Brigitte en Cherise zijn... Groot netwerk met gegadigden, waaronder ook expats. Klein team, waardoor de lijntjes kort zijn. Er wordt goed meegedacht met ons over het te verhuren pand. Martin, Brigitte en Cherise zijn deskundig en zijn fijn om zaken mee te doen.

De telefonische bereikbaarheid is soms wat lastig, maar sinds we communiceren via onze vaste contactpersoon, loopt dit veel beter.

Specifieke medewerker

Speciale complimenten voor Brigitte en Cherise, zij werken part time, maar zijn zeer accuraat in het beantwoorden van e-mail en app contact.

H. Siebrand

Fijn contact. Komen afspraken na. Nemen veel uit handen.

Communicatie!!

Specifieke medewerker

Daan ken ik het best. Zeer correct en vriendelijk

J. Pezij

Zeer goede ervaringen met Sarina Colenbrander; behulpzame en integere makelaar. Erg snel en goed geholpen met het vinden van de juiste huurder.

Alles

Sarina Colenbrander