Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Bruins

Wij maken al enkele jaren gebruik van de diensten van 123.wonen. Dit naar alle tevredenheid.

zelf geen romslomp doordat 123 wonen onze volledig ont zorgt. Korte contact lijntjes met een vaste medewerker.

nvt

Specifieke medewerker

Met Ingeborg hebben we hele korte lijntjes en zeer prettig persoonlijk contact. We hebben daardoor echt het gevoel dat 123 wonen ons ont zorgt met de verhuur van de woningen.

Wim Beltman

Korte lijnen,

We hadden Daan, correct en vlotte afwikkeling , komt de afspraken na.

Daan Aarnink

mevrouw martinez

Hele goede makelaar in Rotterdam!!Na echt slechte ervaring met makelaars kon ik snel bezichtigen met 123wonen.Bezichtiging ook goed en gezellig. ook al heb ik helaas de woning niet gekregen vind ik... Hele goede makelaar in Rotterdam!!Na echt slechte ervaring met makelaars kon ik snel bezichtigen met 123wonen.Bezichtiging ook goed en gezellig. ook al heb ik helaas de woning niet gekregen vind ik dit bedrijf professioneel. Blijf zeker reageren bij hun.

snel reageren en vriendelijk

nee geen verbeteren

was een dame

L. van Bebber

Verhuur en financieel beheer van mijn hoekhuis.

De tweede huurder sloot naadloos aan op de eerste; de ontvangst van de aspirant-huurders verliep correct en sympathiek.

Geen.

Specifieke medewerker

Michel Immink, betrouwbaar en ter zake kundig.

Christel Tan

We hebben via 123 makelaar ons appartement ter beschikking gekregen.

Aangenaam contact met personeel.

Terugkoppeling van het inspectierapport was er niet. Ook was er na de bezichtiging nog veel onduidelijk bij de makelaar. Na de sleuteloverdracht kwamen we achter veel technische mankementen van het... Terugkoppeling van het inspectierapport was er niet. Ook was er na de bezichtiging nog veel onduidelijk bij de makelaar. Na de sleuteloverdracht kwamen we achter veel technische mankementen van het huis die we uiteindelijk zelf moesten oppakken.

Lisa

Sabrina

Zeer goed

Communicatie, helder over afspraken en deze ook nakomen. Proffesionele aanpak.

Barbara MacDonald

G. Hoven

Ik verhuur een woning in de stad Groningen aan studenten.

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.
Doen degelijk vooronderzoek naar de best passende huurkandidaat.
De mensen, die er werken zijn zeer deskundig komen afspraken na en zijn zeer...
Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.
Doen degelijk vooronderzoek naar de best passende huurkandidaat.
De mensen, die er werken zijn zeer deskundig komen afspraken na en zijn zeer vriendelijk.
Een makelaar met kennis van zaken, die ik ten zeerste kan aanbevelen.

Nogmaals een zeer nette makelaar, over de verbeterpunten daar moet ik te lang over nadenken !!!!! Dus bij mijn weten geen. Doorgaan zo!!!!

Specifieke medewerker

compliment voor aan alle medewerkers.

Huurder

Heel tevreden over de dienstverlening.

Professioneel en klantvriendelijk.

geen verbeterpunten, alles was tot in perfectie geregeld

Charmaine Kok

Rijad Velagic

Super!

Reageren snel, super duidelijk, altijd bereikbaar

Nvt

Patty

Danielle

Zeer professioneel. Op korte termijn een opname afspraak gehad met deze partij, waarbij ik het persoonlijke en transparante erg waardeer en zij een extra punt scoorde ten opzichte van de andere... Zeer professioneel. Op korte termijn een opname afspraak gehad met deze partij, waarbij ik het persoonlijke en transparante erg waardeer en zij een extra punt scoorde ten opzichte van de andere makelaars. Alle kandidaten zijn overzichtelijk voorgedragen, erg fijn dat ik zelf de keuze mocht maken tussen alle young professionals. Duidelijke screening en fijne nazorg! Ideaal dat alles digitaal mogelijk is, zeker in deze periode.

Niet lullen maar poetsen

Rick & Patty