Juridische kennis
Vriendelijk
Website
8.5/10
Reactietijd email

Alles was perfect geregeld, dus zeer tevreden

Snelle reactietijd

Barbara en Paul

Bianca

alles

Specifieke medewerker

Super goed geholpen door Martin. Heeft veel kennis in deze sector

M.Simsek

Goede persoonlijke contact

snel in service

Michel Immink

Goede en snelle service, prettig contact

Snel en flexibel in contact

?

Specifieke medewerker

Marc-Jan Zeilstra heeft het verhuurtraject goed begeleid

Redbad Visser

Dhr Streekstra heeft ons uitstekend begeleid bij het verhuurklaar maken van onze woning, het bepalen van de huurprijs en het vinden van een goede huurder.

Communicatief, kennis van zaken

Specifieke medewerker

Dhr Streekstra is een prima adviseur makelaar

BR Vastgoed

Rotterdamse Makelaart. Goede samenwerking.

Maakt voor elke woning een Whatsapp groep aan. Zo blijf ik als verhuurder makkelijk en snel op de hoogte over de verhuur.

Specifieke medewerker

Mag het ook gewoon aan het hele kantoor!

Mario

Samen met Rick een woning in Rotterdam aangekocht voor de verhuur. Echt goede service!! Kennis van de markt en alle regeltjes.

Kennis

Niet

Edwin

123 Wonen Apeldoorn.
123 Wonen Apeldoorn.
Als woningzoekende gereageerd op huurwoningen bij 123 wonen Apeldoorn. Er wordt niet gereageerd, of eerst om alle vertrouwelijke info gevraagd en daarna geen reactie meer. Er wordt niet gereageerd op mail, er wordt niet teruggebeld. Heel klantonvriendelijk.

Communicatie is heel slecht. Enorm klantonvriendelijk.

nvt

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Wij vinden het zeer vervelend dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. Er is door de bedrijfsovername en mail omzetting een achterstand opgelopen. Hierdoor zijn er enkele zaken tussen het... Wij vinden het zeer vervelend dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. Er is door de bedrijfsovername en mail omzetting een achterstand opgelopen. Hierdoor zijn er enkele zaken tussen het zgn "wal en het schip" geraakt, het is dan ook zeer aannemelijk dat uw ervaring hierbij heeft gezeten. Kortom, het waren hectische weken. Wij begrijpen uit uw bericht dat u wel een e-mail heeft ontvangen met diverse vragen, hierop heeft u gereageerd en daarna niets meer vernomen? Als dit het geval is, staat vermeld in diezelfde e-mail : indien u geen reactie meer ontvangt is de keuze van de verhuurder helaas niet op u gevallen. Nogmaals excuses dat wij u niet adequaat hebben kunnen helpen. Wij gaan ons best doen om dit de volgende keer wel te laten slagen. Met vriendelijke groet, 123Wonen Apeldoorn

Vastgoed

Heren hebben verstand van vastgoed. Eindelijk een bedrijf welke het begrijpt.

Zeer snelle Top huurders.

Niks

Dhr Steenbergen