J van Es

GOed

Els Huijbrechts

Al meer dan week geleden bestelling geplaatst en betaald en niks meer vernomen.
Na bovenstaande review gelijk mail met excuses en uitleg, das dan weer netjes

Gelijk actie en reactie

Eveline Schot

De bezorging laat te wensen over; men beweert om 15.30 aan de deur te zijn geweest bij mijn bedrijf; daar zijn altijd mensen aanwezig; nu staat het pakket bij een postpunt ergens in de stad; het... De bezorging laat te wensen over; men beweert om 15.30 aan de deur te zijn geweest bij mijn bedrijf; daar zijn altijd mensen aanwezig; nu staat het pakket bij een postpunt ergens in de stad; het pakket kan niet nog eens worden aangeboden; erg vervelend

snelle respons op bestellingen

Reactie 123Toilet.nl:

Allereerst bedankt voor uw review. Om onze producten bij onze klanten te bezorgen maken wij gebruik van verschillende transport- en pakketdiensten. Helaas zijn wij hier afhankelijk van en gaat dit... Allereerst bedankt voor uw review. Om onze producten bij onze klanten te bezorgen maken wij gebruik van verschillende transport- en pakketdiensten. Helaas zijn wij hier afhankelijk van en gaat dit soms niet zoals wij gehoopt hadden. Wij hebben een klacht ingediend bij het desbetreffende bedrijf dat uw order afhandelde. Wij hopen u snel weer te zien in onze webshop.

PATRICK GOEGEBEUR

Zeer goed

Op tijd

Mark Ruijten

snelle service

De Bruyn Financieel Adviseurs B.V.

Snel geleverd en goede prijs kwaliteitverhouding

Komt afspraken na

Marjo Chappin