YOLANDA VAN LOOVEREN

123 Tinki geeft goede tips over dieren. Lees het steevast als de titel me interesseert.

Anke

Voor een beginner met en pup is het heel leerzaam

lisa

Ik heb naar 3 email adressen kenbaar gemaakt dat ik niet tevreden ben over de puppy cursus ik wist niet welke ik moest mailen dat ik me geld terug wil dat ik er zelfs maar 1 gekocht heb en er toch 2... Ik heb naar 3 email adressen kenbaar gemaakt dat ik niet tevreden ben over de puppy cursus ik wist niet welke ik moest mailen dat ik me geld terug wil dat ik er zelfs maar 1 gekocht heb en er toch 2 afgeschreven zijn dat ik graag het volledige bedrag terug wil maar ik krijg geen gehoor heb zelfs de afschrijvingen bijgevoegt als bewijs dat ik 2keer betaald heb

Jacques

Onduidelijkheid bij het inloggen

Ik vind tinki leuk. Maar de website is een gruwel en niet handig. Het is moeilijk om bij je gekochte dingen te komen.
Beste is een app voor de telefoon want ik gebruik ook alleen mijn...
Beste is een app voor de telefoon want ik gebruik ook alleen mijn telefoon.
Ik heb nog niets gebruikt omdat het een gedoe is om bij je gekochte producten te komen

J.Boers

Herroeping review 23 november 2019.

Boers

Geen communicatie mogelijk kennelijk, geen excuses .

Reactie 123Tinki.com:

Beste Boers,
Ik heb u een mail gestuurd over deze review. Ik hoor graag even van u.
Joyce

Tom Westerman

Gladde marketing en waardeloze producten. Ik heb de puppycursus aangeschaft en ik vind deze echt ondermaats. Het voelt aan alle kanten of Tinki snel geld wil verdienen, maar geen kwalitatief product... Gladde marketing en waardeloze producten. Ik heb de puppycursus aangeschaft en ik vind deze echt ondermaats. Het voelt aan alle kanten of Tinki snel geld wil verdienen, maar geen kwalitatief product wilt maken. De reviews zijn naar mijn idee grotendeels gekocht. Niet in zee gaan met deze gladde praters.

Reactie 123Tinki.com:

Beste Tom,
Ik zou graag met je in contact komen. Zou je een mail willen sturen naar joyce@tinki.nl?
Beste Tom,
Ik had je graag persoonlijk willen mailen alleen komen je contact gegevens helaas niet voor in onze database.
Joyce Wooldrik - Tinki

Zeer opdringerige mails die voortdurend binnenkomen en welke ik graag wil verwijderen maar door een mooi marketingtrucje niet unsubscribe baar is, omdat zogenaamd het mailadres niet bekend is....... Zeer opdringerige mails die voortdurend binnenkomen en welke ik graag wil verwijderen maar door een mooi marketingtrucje niet unsubscribe baar is, omdat zogenaamd het mailadres niet bekend is.... raar dat ik dan wel voortdurend mails krijg????????