Wat een ongelofelijk misleidende bedoeling! Ik heb de IQ test gedaan, echt wel even mee bezig geweest en voor de uitslag moet ik vervolgens betalen. Misselijk.

Schwartz

Het prettige is dat je soms woorden zoekt die je nu aangereikt krijgt. Er meer competenties zijn waar je niet bij stil hebt gestaan.

Gijs

Dit bedrijf verkoopt jouw gegevens!! (o.a. Synvest) je zult hierna dus SPAM krijgen in je mailbox!

Theo Colenberg

Weten welke competentie het best bij mij past

de Kort

Ik moet nu goed nadenken over mezelf..... dat doe ik bijna nooit!

Jahoor

Op zich een goede site. Maar ik merkte dat er een fout zit in 1 van de gratis tests, namelijk de interessetest hbo/wo, die uit 2 delen bestaat. Volgens de beschrijving kies je in deel 1 van de test... Op zich een goede site. Maar ik merkte dat er een fout zit in 1 van de gratis tests, namelijk de interessetest hbo/wo, die uit 2 delen bestaat. Volgens de beschrijving kies je in deel 1 van de test de vier sectoren die het meest je interesse hebben en wordt in deel 2 van de test verder ingezoomd op deze vier sectoren. Deel 2 van de test blijkt echter steeds hetzelfde te zijn, ongeacht welke sectoren je invult in deel 1. Ik bedoel daarmee dat ik steeds dezelfde vragen krijg en dat de vragen zelfs gaan over sectoren die ik heb aangemerkt als 'niet interessant'. Hierdoor is de test allesbehalve betrouwbaar. Ik heb dit geprobeerd te melden aan 123test maar het lukte me niet het contactformulier te versturen omdat er een antispam-test in zit die niet werkt waardoor je in een vicieuze cirkel terechtkomt. Jammer!

MeiYee Lai

Ik heb mezelf beter leren kennen wat mijn competenties zijn.

Nela

Dat mijn benoemde competentie niet zo bijzonder was

Fred Zandbergen

De zelfkennis die je er van krijgt

UWV

Een betere kijk op jezelf krijgen