F.v.Dillen

Het was van nut

Bravilor Bonamat

Ervaringen van andere mensen kennen

Puck

De oefeningen zijn veel te makkelijk waardoor het geen goede oefening is voor een echt assessment. Tevens krijg je vaak dezelfde vragen bij de oefeningen zelf en daarna ook bij de 'test'. Verder... De oefeningen zijn veel te makkelijk waardoor het geen goede oefening is voor een echt assessment. Tevens krijg je vaak dezelfde vragen bij de oefeningen zelf en daarna ook bij de 'test'. Verder krijg je als je specifiek naar een assessmentbureau zoekt op de website een aanbeveling van een pakket om deze te oefenen. Echter gaan zij niet specifiek in op dat assessment maar hebben zij het alleen over IQ-test. Zeker geen aanrader.

Beste Puck,
Beste Puck,
Wat jammer dat je ontevreden bent. De gehele IQ test training is op HBO/WO niveau. Wellicht wil je ons nog laten weten uit welke oefeningen je dit herleid? Wij maken inderdaad gebruik van onze IQ test training die voor meer assessments geoefend kan worden daarom verwijzen wij naar https://www.123test.nl/assessmentbureaus/ zodat je vanuit hier kan kijken welke oefeningen er gevraagd kunnen worden voor een specifiek assessment. Je kunt dit dan vergelijken met het aanbod uit onze IQ test training. We hopen alsnog dat je assessment een succes is geweest.
123test

UWV

De ranking van de competenties

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring.
123test.nl

Margreet

Er kwam een (toch) iets andere uitslag uit dan ik van mij zelf gedacht had

Ellen

Vooral erg duidelijk en de uitkomst (conventioneel) klopt helemaal naar aanleiding van mijn antwoorden op de vragen

Sandra van Dijck

Zelfinzicht verhoogt zelfvertrouwen

Johan

9,50 achteraf laten betalen voor een halfbakken "IQ-test" met veel te weinig vragen die geen goede indicatie geven van verschillende cognitieve vaardigheden. Er klopt helemaal niks van. Deze... 9,50 achteraf laten betalen voor een halfbakken "IQ-test" met veel te weinig vragen die geen goede indicatie geven van verschillende cognitieve vaardigheden. Er klopt helemaal niks van. Deze oplichters zijn hartstikke nep. Trap er niet in.

Beste Tyne,
Beste Tyne,
Uit onze (e-mail) contacten met je komt voor ons voren dat je nogal teleurgesteld bent over je behaalde IQ score. Je aantijgingen zijn volstrekt onterecht, onjuist en onnodig en getuigen vooral van frustratie en een poging reputatieschade toe te brengen.
Vriendelijke groet,
123test

Ben werkeloos

Het is wel eens leuk om even op een andere mannier je competenties te bekijken

Angela Pirinu

Super handige en leerzame testen!