Narjiss

Ik vond niks leuk en nuttig aan deze test.

Reactie 123test.nl:

Wat jammer dat het je is tegengevallen. We bieden ook nog heel veel andere tests, wellicht dat daar een betere optie voor jou tussen te vinden is.

De Blink - De Onderwijsspecialisten

Inzicht

Jessica Van der lans

Ik vind het jammer dat je steeds dezelfde vragen krijgt. Bij diagrammen bijvoorbeeld. Ik krijg steeds dezelfde vragen. Spijtig 😏

Reactie 123test.nl:

In onze IQ test training bieden we 70 vragen en 3 toetsen bij de oefening diagrammen. Daarna zal er herhaling plaatsvinden.

ikkens

Handige test om weer even je competenties op een rijtje te krijgen

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Peek

Het nadenken over je zelf.

anoniem

Wat een kut website je moet gw betalen voor de uitslag terwijl er stond met koeien letters GRATIS!!!!! dus ik vind het waardeloos wat ee kut ding tief maar lekker op

kusjes anoniempje...

kusjes anoniempje xxxxxx😘

Reactie 123test.nl:

Wat jammer dat je zo duidelijk wilt maken dat je teleurgesteld bent. Wij werken met ons hele team hard om onze tests zo optimaal mogelijk te maken en staan zeker open voor feedback maar dan wel... Wat jammer dat je zo duidelijk wilt maken dat je teleurgesteld bent. Wij werken met ons hele team hard om onze tests zo optimaal mogelijk te maken en staan zeker open voor feedback maar dan wel opbouwende. Wij hebben ook veel gratis tests en vooraf staat altijd aangegeven wanneer het een betaalde test betreft. We zullen overigens nooit zomaar geld afschrijven of je ergens toe verplichten.

Wardenaar

Eeenvoudig en ovrzichtelijk

Tijdverspilling

""gratis tests'', na afloop een betaalscherm krijgen voor je je resultaat krijgt. Trieste, smerige figuren die graag je tijd verspillen.

Reactie 123test.nl:

Wij hebben ook veel gratis tests en vooraf staat altijd aangegeven wanneer het een betaalde test betreft. Sorry, als dit niet duidelijk genoeg is overgekomen. We zullen overigens nooit zomaar geld... Wij hebben ook veel gratis tests en vooraf staat altijd aangegeven wanneer het een betaalde test betreft. Sorry, als dit niet duidelijk genoeg is overgekomen. We zullen overigens nooit zomaar geld afschrijven of je ergens toe verplichten.

ING

Heeft mij meer inzicht gegegeven.

Reactie 123test.nl:

Wat fijn te weten dat we je hierbij hebben kunnen helpen en dat je dit ons laat weten.

axel

Ik kan niet aan mijn betaalde testen en kan niemand bereiken via "contacten" hoop langs deze weg toch contact te krijgen.

Beste Axel,
We hebben je rechtstreeks al een mail verstuurd. Het bleek te gaan om een aankoop vanuit 2020 welke is verlopen.