aziza

Nou eigenlijk niks, ik heb betaald al 2 dagen, maar ik kan het niet gebruiken, al een email gestuurd om informatie te krijgen , ja hoor nog niks gehoord! lekker hoor!

fietsje85

Profiel klopte maar beroep niet helemaal goed

Milou

Super belachelijk. Heel die test gemaakt en dan zeggen dat je moet betalen voor de uitslag. Heel flauw.

Probleemanalyse
Resultaatgericht werken
Integriteit
Loyaliteit

Snel, gemakkelijk en overzichtelijk

Snel en overzichtelijk

Ik ben iemand dië iedere met energie gaan werken

Jay

Onzin zeg. Laten je een test doen en zeggen pas achteraf dat je moet betalen.

Ik heb een pakket van 123test aangeschaft om mij voor te bereiden op de tests van PiCompany. 123test geeft aan goede oefentests aan te bieden die overeenkomen met de tests van PiCompany. Na veel... Ik heb een pakket van 123test aangeschaft om mij voor te bereiden op de tests van PiCompany. 123test geeft aan goede oefentests aan te bieden die overeenkomen met de tests van PiCompany. Na veel oefenen op 123test kwam ik er tijdens mijn definitieve test van PiCompany achter dat het vele oefenen erg zonde van zowel mijn tijd als geld is geweest. De tests van 123test zijn vele malen eenvoudiger dan hetgeen getoetst wordt door PiCompany. Ik raad dan ook niemand de tests van 123test aan om te oefenen voor de tests van PiCompany. Bespaar je het geld en de tijd!

Jaap

Duidelijke test, goed leesbaar en niet oneindig lang.