De site is duidelijk, je kan er alle informatie vinden die je nodig hebt. De levering wordt duidelijk gecommuniceerd.

Beschrijf de sterke punten

Ik werd persoonlijk gecontacteerd over mijn materiaalkeuze, waardoor ik deze toch nog veranderd heb. Zeer goede opvolging van de bestellingen en op een vriendelijke manier bevraagd.

Wij zijn Aktief!

Bestellen was eenvoudig, ook het ontwerpen. De geleverde informatie was snel. Er werd direct contact met mij gezocht bij twijfel over het ontwerp en het is snel afgehandeld. De levering was op het...

Beschrijf de sterke punten

De snelle actie bij twijfel over het ontwerp en daarna de snelle actie bij de toestemming om het product af te maken.

Snel besteld, snel geleverd, uitvoering conform bestelling

opvallend snel

S.Beckers

Alles ging vlekkeloos. Makkelijk stickers kiezen en/of ontwerpen, betalen met iDeal, en bezorgd in de brievenbus (weinig besteld).

Beschrijf de sterke punten

Ruime keus, makkelijke interface, goede betalingsmogelijkheden.

Laura

Ik heb enkele samples besteld van de stickermaterialen die mij interesseerde. Deze werden heel snel geleverd. Enkel jammer dat ik geen proefdruk kan bestellen van mijn eigen ontworpen sticker. Dit...

Goede kwaliteit van stickermateriaal
Ook de goedkoopste variant (budget wit) is heel goed voor onze toepassing.

Saskia

Hallo
Ik bestel al particulier bij jullie en voor de 3de keer super tevreden.
Ik laat stickers maken met de naam van de kinderen op voor op beoordelen, drinkflesje, ...

Eenvoudig te bestellen, makkelijk af te halen in Enschede, prima prijs.

Van batenburg dakwerken

Makkelijk te bestellen. Goede informatie over hoe te plakken. Goed verpakt ontvangen

Beschrijf de sterke punten

Je wordt goed op de hoogt gehouden wanneer je bestelling wordt geleverd. En voor als het fout is waar je dan je klacht kunt doen

Snel bestelgemak, 1 dag erna al thuis.

Beschrijf de sterke punten

Goede duidelijke site voor het maken van eigen tekst.

RDL Artist Agency & Support

Makkelijk ontwerpen in de module. Goede kwaliteit stickers. Makkelijk de plakken en snel binnen.