Caroline Stam

Website is heel duidelijk en makkelijk

Beschrijf de sterke punten

aangezien mijn bestelling wat afwijkend was en ik het niet correct doorgaf, deed 123sticker navraag wat ik heel goed vind!
Bestelling verliep prima!

Werd wat later bezorgd dan gedacht.

Nick Pijnappels

Alles boven verwachting.

Beschrijf de sterke punten

Houden het simpel. Doen wat ze beloven.

Gaat erg goed

Snelheid, gemak, kwaliteit

garage vervoort

Gaat redelijk ik ben geen computerman

snelle levering

Straalen Training en Advies

Het bestellen gaat altijd makkelijk en werk goed. Heb al vaker stickers besteld. Helaas de laatste levering gehad dat de stickers net niet voldoende waren uitgesneden. Hierdoor veel moeten pielen om...

Nathan

Op zich goed. Fijn bouw software ook op de website om snel en mooi je eigen stikker te bouwen. Levering was ook snel en netjes. Ik vond het wel prijzig daarom 4 van de 5 sterren i.p.v. 5 van de 5

Zie vorige vraag

De site is duidelijk, je kan er alle informatie vinden die je nodig hebt. De levering wordt duidelijk gecommuniceerd.

Beschrijf de sterke punten

Ik werd persoonlijk gecontacteerd over mijn materiaalkeuze, waardoor ik deze toch nog veranderd heb. Zeer goede opvolging van de bestellingen en op een vriendelijke manier bevraagd.

Wij zijn Aktief!

Bestellen was eenvoudig, ook het ontwerpen. De geleverde informatie was snel. Er werd direct contact met mij gezocht bij twijfel over het ontwerp en het is snel afgehandeld. De levering was op het...

Beschrijf de sterke punten

De snelle actie bij twijfel over het ontwerp en daarna de snelle actie bij de toestemming om het product af te maken.

Snel besteld, snel geleverd, uitvoering conform bestelling

opvallend snel

S.Beckers

Alles ging vlekkeloos. Makkelijk stickers kiezen en/of ontwerpen, betalen met iDeal, en bezorgd in de brievenbus (weinig besteld).

Beschrijf de sterke punten

Ruime keus, makkelijke interface, goede betalingsmogelijkheden.