Haarstudio Geke

Perfecte levering

Beschrijf de sterke punten

Mooi drukwerk en op tijd geleverd

Hele gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website en de bestelling werd snel geleverd

Beschrijf de sterke punten

mooie kwaliteit stickers, exact hoe ik ze besteld heb

Isa Habets

Mooie kwaliteit. Precies hoe ik t wilde. En op ruim op tijd geleverd.

Beschrijf de sterke punten

Mooie kwaliteit van de stickers en je krijgt hulp waar nodig

AutoSchadePlan

Beschrijf de sterke punten

Veel mogelijkheden om diverse producten te bestellen. Jullie brengen de klant op ideeën om meer te bestellen.

Vlot en netjes. Direct contact na eerste order, extra service door aangeleverde ontwerp te verbeteren qua kleur etc. Eindresultaat is netjes geworden.

Goed en snel

VideowindoW

123sticker.nl Constateerde dat mijn bestelling niet optimaal gebruik maakte van de door hen geboden mogelijkheden. Na telefonisch overleg bleek dat ze een goedkopere optie konden aanbieden en is het...

Beschrijf de sterke punten

Denkt actief mee met het einddoel.

Bestelling keurig en snel uitgevoerd. Stickers zijn netjes gedrukt en zijn goed bruikbaar !

Judith v G

In het begin is het even zoeken, maar als je het eenmaal door hebt, werkt het heel makkelijk.
Je kunt alles makkelijk vinden en het wordt snel geleverd.

Beschrijf de sterke punten

Nadat ik de bestelling had verzonden, kreeg ik een mail dat de resolutie niet hoog genoeg was. Er zat een link bij en daarmee was het heel makkelijk om de foto aan te passen. Daarna kreeg ik snel weer een mail dat het nu goed was. Super service!

Goed product en snelle levering.

Beschrijf de sterke punten

Live chat is fantastisch (bedankt aan Siebren, hij heeft mij super goed geholpen)!