vitagroentjes

Snel en goed geleverd

de communicatie

Erik

Prima levering binnen afgesproken termijn.

Beschrijf de sterke punten

Goed en in verhouding goed betaalbaar. Gaan zorgvuldig om met de bestelling gaven nog een advies om product te veranderen. Was niet nodig maar getuigde wel van zorgvuldigheid.

Art Studio Thomas

Site prima, bij vragen zeer vriendelijke en behulpzaam. Geen problemen en dus prima, levering zou sneller mogen, maar is voor mij nog geen probleem gebleken.

Kwaliteit

Quincs

Snelle en goede levering van de bestelde producten

Beschrijf de sterke punten

Kijken de bestelling goed na en komen met oplossingen als er iets niet klopt

Het maken van het ontwerp was redelijk eenvoudig. Daarna kon ik eenvoudig de gewenste aantallen en kwaliteit bestellen.

Beschrijf de sterke punten

Het was eenvoudig om de juiste kwaliteit te vinden. In mijn geval weerbestendig en lastig te verwijderen.

De 4 Vaargetijden

Erg gemakkelijk om te bestellen, want ons vorig ontwerp stond nog op de website. Alles t/m ontvangst verliep vlot.

Beschrijf de sterke punten

gebruiksvriendelijke website om te ontwerpen. Veel informatie. Correcte afwerking en levering

Rifra instructtions

Perfect

goed overleg met een medewerker van 123

Juffrouw Jansen. Nu

Perfect

Snel

Planchabbq.nl

Lekker makkelijk en zeer duidelijk

Beschrijf de sterke punten

zeer duidelijk bestel proces en eigen opmaak mogelijkheid

Forresult

Hoge kwaliteit en bestelfoutje netjes opgelost

Beschrijf de sterke punten

De letters zijn precies zoals gewenst. Ook over de service ben ik enthousiast. Bij navraag over een gevuld vlak werd gratis mijn eps bestand door ze aangepast.
Ik had 3x dezelfde letters...
Ik had 3x dezelfde letters besteld, kreeg er eentje. Maar een telefoontje was voldoende om snel ook de andere te krijgen. Het blijft mensenwerk. Ook als er iets fout gaat direct een oplossing. Ik kan 123sticker dan ook van harte aanbevelen.