jos-tech

Makkelijk besteld

prijs
snelle levering

Ben Saman

Ging heel makkelijk en snel

Beschrijf de sterke punten

Precies zoals ik wilde kwam het thuis aan

Snelle en vriendelijke service bij het stellen van een vraag, een grotere optie met het kiezen van fonts zou erg goed zijn om toe te voegen.

Beschrijf de sterke punten

Ik had een idee in gedachte en dat hebben ze mooi uit kunnen werken.

Bernard Weijel

De hulp van Demi was perfect! Voor mij was alleen even niet helemaal duidelijk hoe te handelen bij het verwerken van het betreffende Excel bestand aangezien iedere sticker een uniek nummer had. Dit... De hulp van Demi was perfect! Voor mij was alleen even niet helemaal duidelijk hoe te handelen bij het verwerken van het betreffende Excel bestand aangezien iedere sticker een uniek nummer had. Dit kan uiteraard ook aan mij liggen.

Beschrijf de sterke punten

Zoals gezegd was de uitleg van de medewerker Demi wel duidelijk en heeft me uiteindelijk geholpen. Toen het eenmaal besteld was, waren de stickers ook snel binnen! Kwaliteit van de sticker is... Zoals gezegd was de uitleg van de medewerker Demi wel duidelijk en heeft me uiteindelijk geholpen. Toen het eenmaal besteld was, waren de stickers ook snel binnen! Kwaliteit van de sticker is daarbij ook fraai!

Snel, overzichtelijk en goed product

Beschrijf de sterke punten

makkelijk zelf een sticker maken

Suzuki ZC33S

Handige werksite voor je eigen stickers te maken.

Beschrijf de sterke punten

Mooie kleuren en materiaal, word precies gedaan word er gevraagd word.

Antoin J.M. de Ector

Grotendeels uitstekend en buiten verwachting snel.

Beschrijf de sterke punten

Het vakmanschap en snelle begrip voor al mijn vragen.

Duidelijke website met veel mogelijkheden. Snel geleverd. Mooi product!

Beschrijf de sterke punten

Goede service. Er werd na bestellen contact opgenomen omdat er twijfel was over de duidelijkheid van kleur/materiaal. Zonder problemen aangepast!

Kaaypc

Levering snel en correct . Heb wat hulp gehad via de chat om mijn ontwerpje in de juiste aanlevermaat te krijgen . Helemaal prima

Chat werkte prima

Johan

Makkelijk te bestellen en levering de volgende dag

Precies zoals was beschreven