Aart

Simpel. effectief, goed betaalbaar

Beschrijf de sterke punten

heldere informatie, ook nazorg op orde (ik moest een aanpassing doen om beter uit te laten komen)

Consument

Supereenvoudig bestellen, goede ondersteuning en snel geleverd!

Beschrijf de sterke punten

De domme-stickers zijn van prima kwaliteit en superstrak!

Zeer makkelijk en overzichtelijk

Snelle en goede service

peter

Uitstekend

betrouwbaar, goede produkten

Wendy Hobma

Ik kreeg het idee om de achterwand van mijn keuken wat op te frissen met een fotosticker. Ik kende 123sticker al en heb gezocht naar het beste materiaal. Gelukkig kan je 3 stalen van stickers... Ik kreeg het idee om de achterwand van mijn keuken wat op te frissen met een fotosticker. Ik kende 123sticker al en heb gezocht naar het beste materiaal. Gelukkig kan je 3 stalen van stickers bestellen. Uit deze 3 onze favoriet gekozen en een bijna 5 meter lange sticker besteld. Deze werd keurig geleverd in een karton. Printkwaliteit is prima. Wat is mistte was een tip hoe deze sticker het beste op te plakken. Die vond ik zelf, nota bene op het 123sticker Youtube kanaal. Kortom ik ben tevreden!

mogelijkheden, kwaliteit, leveringsservice, bestelgemak

Veilig en Schoon

Bestellen is makkelijk, zelf had ik wat moeilijkheden, komt omdat ik geen ervaring heb met ontwerp en bestellen.

Beschrijf de sterke punten

De hulpdesk heeft mij super geholpen, vriendelijk duidelijk zeer goed mee denkend. Heb ik weer iets nodig zeker hier weer bestellen.

B.B.N. Bouw Advies

Super, vloeiende bestelling en levering.

Beschrijf de sterke punten

Eenvoudige software voor maken eigen ontwerp

Happy Moringa

Bestelgemak was uitstekend leverling een stuk minder vanwege het omdraaien van onze postcode daardoor ergens anders terecht kwam.
niet echt ergens over ging omdat het adres plus postcode netjes...
niet echt ergens over ging omdat het adres plus postcode netjes vermeld stond op het pakketje. ( drukte om corona ging als smoes werd gebruikt)

Beschrijf de sterke punten

netjes terug werd gemaild als advies van stickers met achtergrond en andere kwaliteit stickers

Folkert

Duidelijke website. Ik kon precies vinden wat ik nodig had.

Beschrijf de sterke punten

Overzichtelijk en makkelijk je eigen design te maken.

S. Chivers

Beschrijf de sterke punten

Sticker was snel binnen en er werd gecontroleerd of het plaatje echt goed was.