Eenvoudig ontwerptool, veel verschillende mogelijkheden

snel en goed

Zeer gemakkelijk om te bestellen

Mooie afwerking

Beschrijf de sterke punten

Zeer eenvoudig en goed geholpen

Snel, behulpzaam, goedkoop

D murt

Snel geleverd en precies zoals er stond. Kwalitatief super.

Beschrijf de sterke punten

Product is opvallender dan verwacht, ziet er mooi uit! Ik twijfelde of de product er wel goed uit zou komen maar dit is wel het geval geweest.

Hj Satink

Was prima geregeld

Communicatie

Bob Solbrig

Makkelijk besteld. Goed informatie welk materiaal te kiezen, sticker formaat te bepalen. Levering op tijd volgens opgave.

Beschrijf de sterke punten

Resultaat van mijn eerste zelf ontworpen stickers is boven verwachting. Vorm en kleur komen overeen met oorspronkelijke ontwerp of benaderen deze heel dicht. Goede website met redelijk dudielijk... Resultaat van mijn eerste zelf ontworpen stickers is boven verwachting. Vorm en kleur komen overeen met oorspronkelijke ontwerp of benaderen deze heel dicht. Goede website met redelijk dudielijk uitleg over hoe de groet van de sticker te bepalen.
Deze website staat bij mijn favorieten.

Fred

Redelijkm gemakkelijk. Ik ben echter 65 plus en niet heel erg met alle digitale zaken maar het is na rustige e.e.a. bekeken toch heel makkelijk gegaan.

Beschrijf de sterke punten

Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat er door mij een foutje in de tekst was gemaakt. Ik ben hier keurig over gebeld met de vraag of het de bedoeling zo was of dat men het even zou... Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat er door mij een foutje in de tekst was gemaakt. Ik ben hier keurig over gebeld met de vraag of het de bedoeling zo was of dat men het even zou veranderen c.q. aanpassen. Heel keurig en netjes opgelost.

Alex Hazenberg

Bestelgemak, info en levering prima!

Beschrijf de sterke punten

Ik werd gebeld met een advies om een iets anders te doen. Geweldig!

Debby

Eenvoudig

Beschrijf de sterke punten

Als er twijfel is over het ontwerp, krijg je daar melding van en kan je nog aanpassen