Beetje zoeken naar juiste product

goede kwaliteit

Super makkelijk via de geboden tools op de website

Beschrijf de sterke punten

prima kwaliteit voor een goede prijs

Corine Slingerland

Ik had een vraag over het formaat van de stickers en de beschrijfbaarheid. Ik vond de stickers makkelijk te maken op de site. Ik kreeg iemand aan de telefoon die het aanpaste zoals het moest zijn.... Ik had een vraag over het formaat van de stickers en de beschrijfbaarheid. Ik vond de stickers makkelijk te maken op de site. Ik kreeg iemand aan de telefoon die het aanpaste zoals het moest zijn. Ideaal!! De stickers zijn geweldig mooit geworden.

Beschrijf de sterke punten

Iemand die helpt en controleert of mijn ontwerp in orde is, geweldig! De volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Bie Antje

Mijn standaard sticker staat opgeslagen op mijn account, ik klik en voer het aantal wat ik wil hebben en het is zo besteld!

Beschrijf de sterke punten

Mooie stickers, fijn materiaal!

Perfect

Goed bereikbaar

Erg tevreden met 123sticker.nl, bestelgemak was erg hoog, de stickerdesigner gebruiksvriendelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Hiernaast was de levering ook... Erg tevreden met 123sticker.nl, bestelgemak was erg hoog, de stickerdesigner gebruiksvriendelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Hiernaast was de levering ook erg vlot.

Beschrijf de sterke punten

Gebruiksgemak stickerdesigner, goede informatie, snelle levering

buroXact

Ontwerp/Schets heb ik opgestuurd via de mail en precies to terug gekregen zodat hij gereed is om te bestellen.
Prima info en levering

Eenvoudig en snel

Bob Devisscher

Toegankelijke website, goeie hulp via chat, zeer tevreden met het geleverde resultaat.

zie ervaring hierboven

Jan simoen

Gemakkelijk te ontwerpen aan te passen en als het moet online hulp

kwaliteitsafwerking

De- Vlindervalei

Perfecte manier om jou persoonlijke sticker te ontwerpen.
Makkelijk je ontwerp samen te stellen zeer professioneel geleverd

Beschrijf de sterke punten

In totaliteit zeer te vreden