Jp

Prima website

Ik mis een handige letteroptie zoals bij Superletters

Website
Snelheid

Witteveen

Heldere website, veel kwaliteitskeuzes en stickerformaten, goede communicatie rondom de levering.

Beschrijf de sterke punten

Zéér flexibel tav sticker- en formateur.

Membeli

Prima service

Belgische bedrijf

Perfecte afhandeling

tijdig en netjes

Steven

Uitstekend verlopen

Beschrijf de sterke punten

Bestellen was makkelijk. Stickers zien er goed uit.

Finetsfeet

Super blij, precies zoals ik wilde !

Beschrijf de sterke punten

d.m.v. de chat het gewilde resultaat bereikt. Erg behulpzame medewerker!

LMS

Ik heb 2 maal feedback gekregen dat mijn ontwerp van een doming sticker te dicht bij de ranten kwam. Ik heb dus 2 maal alles meer naar het midden van de stikker geplaatst om zo de randen vrij te... Ik heb 2 maal feedback gekregen dat mijn ontwerp van een doming sticker te dicht bij de ranten kwam. Ik heb dus 2 maal alles meer naar het midden van de stikker geplaatst om zo de randen vrij te houden. Normaal zou ik erg blij zijn geweest met deze feedback. Alleen de 3mm speling die ik nu heb gehouden blijkt te veel te zijn. Er zit nu een relatief grote lege ruimte om de stikker heen die ik prima had kunnen benutten.

de 3 mm vrijhouden had in mijn geval ook gemakkelijk 1-1.5 mm kunnnen zijn, en dan had ik een net wat beter-uitziende sticker gehad.

Goede communicatie
Snelle communicatie

Maxime Cijnssen

Erg tevreden!

Levering en service

Pinokkio

Zeer goed website om gelijk naar mijn account te gaan en de stickers opnieuw te bestellen.

Beschrijf de sterke punten

Goede service ontvangen met de design, en als het net niet in de juiste formaat is....toch even met klant na checken. Heel fijn!

Trompenburg

Uitstekend

Beschrijf de sterke punten

duidelijk site, makkelijk te ontwerpen, snelle levering