Stichting VanHarte

Snel geleverd, eenvoudig te maken en bestellen.

Beschrijf de sterke punten

Snel, prima kwaliteit en niet duur

Becare

Prina

Gewoon goed

stichting-ptss

Snel geregeld, en een mooi resultaat

Beschrijf de sterke punten

mooie kleuren, en goede kwaliteit

MejuffrouwM

Fijn dat ik samples kon bestellen om een goede keuze te kunnen maken wat betreft soort sticker. Het ontwerpprogramma was gebruiksvriendelijk. Alleen een kader maken kan misschien nog wat... Fijn dat ik samples kon bestellen om een goede keuze te kunnen maken wat betreft soort sticker. Het ontwerpprogramma was gebruiksvriendelijk. Alleen een kader maken kan misschien nog wat eenvoudiger. Fijne chatmogelijkheid als ondersteuning. Ik werd gerustgesteld dat ze eerst de kwaliteit nagaan voordat ze over gaan tot drukken. Hierdoor durfde ik de stap te zetten om daadwerkelijk te bestellen. Levering van samples en stickers liet iets langer op zich wachten dan gebruikelijke levertijd. Tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Beschrijf de sterke punten

Klantenservice, mogelijkheid samples te bestellen, kwaliteit

peter boer

tijdig, goeie communicatie

Jan-Willem

Bestelling eenvoudig geplaatst en levering conform voorwaarden

Snelle levering, prima kwaliteit

Erik Lason

Bestelling verliep zoals afgesproken

Gratis spatel,
Ik had wel bij één afdruk, ondanks het nauwgezet opvolgen van jullie instructies, een probleem.
De fijne 'M' is eerst niet, dan wel losgekomen en kleefde met een...
Gratis spatel,
De fijne 'M' is eerst niet, dan wel losgekomen en kleefde met een luchtbelletje. Bij het uitwrijven is dan de arm verschoven. Met veel geduld en gepruts heb ik het wel kunnen corrigeren.

Agro Partners Elektrotechniek b.v.

Eenvoudig bestellen, en zelf ontwerpen maken op de site. Snelle levering.

Beschrijf de sterke punten

Online ontwerpen, en mocht je iets ontwerpen wat wellicht niet netjes wordt ontvang je netjes een mail met suggesties.

Art Studio Thomas

Prima kwaliteit, printwerk uitstekend, levering 5 dagen is niet echt snel. €40,- voor spoed levering is aan de hoge kant

Kwaliteit

Mike Kerstens

Zeer eenvoudig te bestellen; levering keurig op tijd

Beschrijf de sterke punten

Wat je ziet, is ook echt wat je krijgt. Kleine hoeveelheid stickers besteld, welke in aantal naar boven afgerond, werd geleverd. Snijranden precies zoals opgegeven tijdens de opmaak.