Joris

Heb eerst telefonisch met een medewerker gesproken,daarna op de site, na hooguit 5 minuten goed kijken, wist ik precies wat ik moest doen!

Beschrijf de sterke punten

Vooral een eigen ontwerp samenstellen is erg makkelijk!

Haags troc

goed

Faisca Drent

Gemakkelijk en duidelijk te ontwerpen en bestellen

Spandoek mooier dan gedacht

De Schepper Chiara

Gemakkelijk programma

Beschrijf de sterke punten

Snelle levering en goede kwaliteit

Jevan

Perfecte, makkelijk en snel

Super klantenservice

Lennart

Eenvoudig om een eigen ontwerp te maken. Het bestellen gaat zeer eenvoudig en als je het doek ophaalt in Enschede, kun je het vaak al met een paar dagen ophalen.

Beschrijf de sterke punten

Snelle levering. Doek van goede kwaliteit. Afbeeldingen worden scherp afgedrukt, ook als ze erg groot moeten worden.

Duenk

Makkelijk te maken op de website, snel besteld, werden nog geinformeerd over de "mindere"pixels van een foto, of de afdruk door moest gaan, wel netjes

Beschrijf de sterke punten

snelle levering, mailtje over lage pixels van een foto, mogelijkheid om nog aan te passen

Jan Bentink

Makkelijk, wijst zich vanzelf.
Goede info op website.

Makkelijk en overzichtelijk.

Janny

Duidelijke site.

Zeer gebruiksvriendelijk

Sarah

Hele goede service! Na tegen een probleem te zijn aangelopen, hebben zij een goede oplossing gevonden en zelfs extra moeite gedaan om ervoor te zorgen dat we het spandoek op tijd zouden krijgen! Het... Hele goede service! Na tegen een probleem te zijn aangelopen, hebben zij een goede oplossing gevonden en zelfs extra moeite gedaan om ervoor te zorgen dat we het spandoek op tijd zouden krijgen! Het spandoek zag er ook goed uit en van mooie kwaliteit.

Beschrijf de sterke punten

Goede kwaliteit, goede service en snelle reactie van de klantenservice