Jennyfer

Site zeer handig in gebruik. Snelle en correcte levering

Beschrijf de sterke punten

Materiaal beter dan verwacht (bannier).

Vehof

Makkelijk om te bestellen en geleverd zoals beloofd.

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk en duidelijke opties.

Scholten

Super mooi werk leveren jullie. En snelle service

Heel netjes afgewerkt

Makkelijk en snelle levering

Duidelijk

D&S RALLY TEAM

Zeer snel, ze kijken het goed na en overleggen zeer goed

100%tevreden goede service

De website is gebruiksvriendelijk en binnen no time was het spandoek klaar, besteld en werd het op de afgesproken dag, keurig verpakt, afgeleverd.

Beschrijf de sterke punten

Via de live chat had ik heel even hulp nodig (ik ben nogal kritisch). De dame in kwestie was zeer vriendelijk, heeft even met me meegeken naar het eindresultaat en nog even meegeholpen om een aantal... Via de live chat had ik heel even hulp nodig (ik ben nogal kritisch). De dame in kwestie was zeer vriendelijk, heeft even met me meegeken naar het eindresultaat en nog even meegeholpen om een aantal zaken tot op de milimeter uit te lijnen.

Leon

Prima product, goede service en snelle levering.

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website.

Rolf

Eenvoudige samenstelling van het spandoek

Snelle service

Molenruiters

Makkelijk en eenvoudig te bestellen.

Beschrijf de sterke punten

Goede kwaliteit, snel en makkelijke bestelprocedure.

adeniet

Het maken van mijn spandoek ging erg makkelijk op de intiutieve webportal en had het gevoel met proffesionals op dit gebied. te werken. Het resultaat is een prachtig spandoek waar ik erg veel leuke... Het maken van mijn spandoek ging erg makkelijk op de intiutieve webportal en had het gevoel met proffesionals op dit gebied. te werken. Het resultaat is een prachtig spandoek waar ik erg veel leuke reacties op heb gekregen.

Beschrijf de sterke punten

Goede webportal en goed contact met mensen in het bedrijf en vooral ook een erg mooi resultaat.