Miranda

Bij eenmaal duidelijkheid over de icoontjes werkte het programma prima en simpel. Alles keurig verzorgd en verpakt. Jammer dat je niet alle foto's kon gebruiken, de kwaliteit van de foto zou niet... Bij eenmaal duidelijkheid over de icoontjes werkte het programma prima en simpel. Alles keurig verzorgd en verpakt. Jammer dat je niet alle foto's kon gebruiken, de kwaliteit van de foto zou niet goed zijn, ik snapte niet waarom.

Beschrijf de sterke punten

Het gemak waar je de foto's mee kunt bewerken, verplaatsen etc

Krista

Bestellen ging makkelijk en het resultaat is heel mooi geworden. De levering was sneller dan verwacht.

Beschrijf de sterke punten

Mooi resultaat en snel geleverd

Melkveebedrijf Wolbers-Talens

Top

Beschrijf de sterke punten

altijd de vraag: te weinig pixels. Maar de spandoeken zijn altijd geweldig!

ro rimero

Duidelijk en goede feedback ivm kwaliteit foto

Beschrijf de sterke punten

meedenken over passend maken maat

Claudia

Prima geholpen bij bestellen, levering snel

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk te bestellen en prima resultaat

nvt

Top

nvt

geerie

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk te bestellen.

snel, goedkoop, kwaliteit

Wopereis

Het uitzoeken en maken van een spandoek gaat heel makkelijk, met een paar klikken was hij klaar.

Beschrijf de sterke punten

De kleuren zijn mooi helder en precies zoals het voorbeeld op de computer.

Jeroen

Helemaal top, eenvoudig zelf te ontwerpen.
En snelle service.

Beschrijf de sterke punten

Als een foto niet voldoet krijg je netjes een berichtje, en kun je eenvoudig contact met ze opnemen wat te doen om dit re verbeteren.

De Helmstok

Op korte termijn twee spandoeken nodig voor school. Ik werd geholpen toen ik er even niet uit kwam en het was besteld. Een dag later werd het geleverd door de levering van 'Red je pakketje'. Op korte termijn twee spandoeken nodig voor school. Ik werd geholpen toen ik er even niet uit kwam en het was besteld. Een dag later werd het geleverd door de levering van 'Red je pakketje'.
Snelle service, goede kwaliteit en veel gebruiksplezier.
Ik zou het zo weer doen!

Beschrijf de sterke punten

Gebruiksvriendelijke site, hulp als het nodig is, snelle service en nette aflevering.