Tessa

Ik heb nu 3 spandoeken bestelt bij 123spandoek.nl voor verjaardagen. De spandoeken worden snel bezorgd en waren precies wat ik voor ogen had!

Beschrijf de sterke punten

De foto's zijn erg duidelijk en goed van kwaliteit en het ontwerpen van het spandoek is ook erg gemakkelijk via de site!

Heel gemakkelijk

Beschrijf de sterke punten

Eenvoudig te maken en resultaat is prachtig

M. De Boer

Super snel en duidelijk

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk programma om het spandoek te vullen

Kay Wiersma

Snel besteld, helemaal eigen ontwerp. Hulp van medewerkers op de site.

Snelle service
Leuke designs
Veel keus
Goede hulp

toppie

Top

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk zelf te maken, kan afgehaald worden.

Oomkes

Wij hebben heel goede ervaringen met 123spandoek.nl. Het bestelproces is makkelijk en het ontwerpen/maken van het spandoek via de site is heel klantvriendelijk. De kwaliteit van de... Wij hebben heel goede ervaringen met 123spandoek.nl. Het bestelproces is makkelijk en het ontwerpen/maken van het spandoek via de site is heel klantvriendelijk. De kwaliteit van de ontwerpmogelijkheden viel ook op. Beter in vergelijking tot andere sites. Levering gebeurde zoals gemeld en was goed op tijd. Het product voldeed aan de verwachtingen. Goede kwaliteit van materiaal. Kortom wij waren zeer tevreden.

Beschrijf de sterke punten

Naar aanleiding van een vraag die ik had heeft de klantenservice me zeer attent geholpen. Er werd met mij meegedacht voor een oplossing, waarbij mijn belang voorop stond en niet het belang van het... Naar aanleiding van een vraag die ik had heeft de klantenservice me zeer attent geholpen. Er werd met mij meegedacht voor een oplossing, waarbij mijn belang voorop stond en niet het belang van het bedrijf.

Rob

Prima site om een mooi spandoek te maken

Prijstechnisch niks mis mee

Frédérique van Rijn-Jansen

Bestelgemak: prima heel eenvoudig

Beschrijf de sterke punten

Je kunt alles zelf indelen, kleur, grootte. Erg makkelijk, het is de 2e keer dat we een bijzondere spandoek voor een bijzondere gelegenheid hebben besteld.

avanbaast afbouw

Makkelijk,duidelijk en snel

Beschrijf de sterke punten

Niet lullen maar poetsen. Goede en snelle service.

Ruud

Super makkelijk om zelf een spandoek te ontwerpen en een verrassend snelle levering.