Luijendijk

Erg gebruiksvriendelijk, makkelijk met bestellen. Voldoende informatie. Contact met 123spandoeken heel prettig. Fijn ook dat ik steeds dezelfde persoon trof en ze wist van de gang van zaken.... Erg gebruiksvriendelijk, makkelijk met bestellen. Voldoende informatie. Contact met 123spandoeken heel prettig. Fijn ook dat ik steeds dezelfde persoon trof en ze wist van de gang van zaken. Levering gaf wat strubbeling. Uiteindelijk Goed opgelost.

Beschrijf de sterke punten

Duidelijke website, veel mogelijkheden om zelf een spandoek samen te stellen, goedkoop.

Het ziet er netjes en verzorgd uit,moment van levering is ook correct

verzorgd ,snelle levering,

boomkwekerij vlijmen

Heel makkelijk en snel te maken

goede kwaliteit

Duidelijke pagina en snelle levering

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk te volgen website, prachtig spandoek geworden

Huitsing

Zeer makkeijk programma om iets te ontwerpen

snel geleverd

bouwbedrijf meijer

Werk zeer gemakkelijk

Beschrijf de sterke punten

de ontwerp sevice is super

Zo simpel om te maken via de site

Beschrijf de sterke punten

Ze komen afspraken na. Erg belangrijk als er tijdsdruk op staat.

Olivier

Duidelijke informatie beschikbaar over verschillende soorten spandoeken. Het is super dat je eerst kan ontwerpen en daarna pas hoeft te betalen, bij veel concurrenten is dit niet zo. Verder had ik... Duidelijke informatie beschikbaar over verschillende soorten spandoeken. Het is super dat je eerst kan ontwerpen en daarna pas hoeft te betalen, bij veel concurrenten is dit niet zo. Verder had ik het het verder bestelnummer besteld, maar kon ik na betaling alsnog het juiste ontwerp kiezen. Vrijdag voor 12:00 besteld en woensdag geleverd. Heel blij mee!

Goede kwaliteit-prijs verhouding.
Goede service.
Snelle levering.

De stappen zijn makkelijk te nemen, zeer snelle levering en snelle reactie op vragen

zie boven

Dassen

Is prima

Beschrijf de sterke punten

de gemakkelijker software om spandoek te maken