Edwin

Prima service

De sterke punten:

Spandoek was makkelijk te maken. Communicatie en levering waren perfect.

M

Makkelijk te maken via de site

Super snelle levering

Ellen

Duidelijke website, makkelijk samen te stellen doek. Hele snelle levering.

De sterke punten:

Super goede kwaliteit en de foto's op het doek blijven heel mooi. Echt een aanrader.

De Stekplek Kinderboerderij van Triade

Wij waren heel blij met de gemaakte spandoeken, ze overtroffen onze verwachtingen totaal. We wilden spandoeken maken om een hek wat op te vrolijken van ons terrein. Info en levering waren super,... Wij waren heel blij met de gemaakte spandoeken, ze overtroffen onze verwachtingen totaal. We wilden spandoeken maken om een hek wat op te vrolijken van ons terrein. Info en levering waren super, het maken van de spandoeken ( zelf invoegen foto's etc. kostte even wat moeite en wat heen en weer geapp met de hulp van de site, maar het is prachtig geworden.

De sterke punten:

Het spandoek wordt zoals je het voor je ziet op beeld. TEnminste zo hebben wij het ervaren. Zelfs waren we gewaarschuwd door de site dat sommige kleuren misschien niet helemaal mooi zouden zijn,... Het spandoek wordt zoals je het voor je ziet op beeld. TEnminste zo hebben wij het ervaren. Zelfs waren we gewaarschuwd door de site dat sommige kleuren misschien niet helemaal mooi zouden zijn, maar dit is ons niet opgevallen.

Gerrit Meerman

Perfect geregeld

De sterke punten:

Zeer gemakkelijke ontwerpmogelijkheden in overzichtelijke site

123spandoek.nl

We zijn erg tevreden met het spandoek ! Snel geleverd en een mooie kwaliteit

Snelle levering en een duidelijk / makkelijke Site

sandra

Heel snel en mooi

mooi

M.bentsink

Snel en makkelijk te maken online.
Snelle service kon het ophalen in Enschede en ging snel.
Is mooi geworden en zoon was verrast.

Goede kwaliteit

Leontine van Kampen

Spoed betekent bij jullie ook echt SPOED! Een paar uur nadat ik besteld had, kreeg ik al een emailtje met het bericht dat bijn bestelling 'onderweg' was. Het kost wel wat, maar dan krijg je ook echt... Spoed betekent bij jullie ook echt SPOED! Een paar uur nadat ik besteld had, kreeg ik al een emailtje met het bericht dat bijn bestelling 'onderweg' was. Het kost wel wat, maar dan krijg je ook echt SPOED (= volgende werkdag in huis).
Het zou misschien wel een idee zijn om de info over de levertijden aan te passen. Er zijn namelijk 2 momenten van deze info (op de site zelf en bij het afronden van de bestelling. Het is dat ik telefonisch contact heb gehad voordat ik ging bestellen, anders zou ik niet geweten hebben dat de info hierover bij het afronden van de bestelling leidend is. Aanpassen van de manier van informeren kan de meeste reacties ("Maar op de website staat dat het al dan en dan zou komen!") voorkomen.

De sterke punten:

Het ontwerpen van het spandoek ging fantastisch. Eenvoudig, met duidelijke uitleg en veel mogelijkheden.

de Wit.

Makkelijke te ontwerpen, snelle levering.

De sterke punten:

Goede kwaliteit, sterk doek.