Je aankoop wordt beschermd

Rien van Esch

Laat ik voorop stellen dat ik niet bekend was met 123spandoek. Had er nog nooit van gehoord. Maar ik wilde een spandoek dus na wat googelen kwam ik op jullie site terecht.

Beschrijf de sterke punten

Ja ik vond dat vreemd , maar ik kreeg meteen een van de medewerkers on line. In het begin wist ik niet wat ik hier mee aan moest, de gok genomen, en zeer vriendelijk geholpen, echt alles naar mijn wens hoe mijn spandoek eruit moest komen te zien.
Ik heb betaald, tsja en dan afwachten of je niet belazerd bent. Maar een week later kreeg ik het thuisbezorgd, en nog mooier dan ik in gedachten had. Ben helemaal gelukkig, daarmee kan ik naar de VUELTA volgende week.

Marco Koorevaar

Goedemorgen,
duidelijke site je weet precies wat mogelijk is en wat je het gaat kosten.

Beschrijf de sterke punten

wat heel netjes was dat ik een mailtje terug kreeg en dat ze daar in attendeerde op de kwaliteit van 1 foto, geeft wel aan dat de mensen garant willen staan voor een hoge kwaliteit van hun product

Ruud van der Aa

Scherpe prijs. eenvoudig te bestellen omdat ieder formaat kan worden opgegeven en de ring verdeling ook gelijk zichtbaar is. snelle response (binnen een dag) over het ontwerp, snelle levering...

Beschrijf de sterke punten

men denkt mee over de kwaliteit van het ontwerp en geeft advies

Harry

Goede site waarop je heel eenvoudig zelf je spandoek kun samenstellen.
Makkelijk te bestellen en levering op tijd.
Prima!

Beschrijf de sterke punten

Kwaliteit van spandoek is prima! Ondanks dat ik alleen mindere kwaliteit foto's kon gebruiken (van WhatsApp gehaald) was het resultaat boven verwachting! Foto's stonden er uitstekend op.

Casper

Uitstekend, Goede indruk van het te bestellen en een snelle voorspoedige levering. Top. Kreeg mail dat doek klaar was en opgehaald kon worden.

Gemak. eenvoudig en snel

Matthijs

Hele fijne site om mee te werken. Duidelijk en overzichtelijk. Spandoek was mooi op tijd klaar.

Beschrijf de sterke punten

Snelle levering en het maken van het spandoek gaat mooi eenvoudig.

Branco

Alles is goed verlopen. Graag zou ik wel iets meer informatie zien over de stoffen waaruit je kunt kiezen. De ontwerpen worden ook automatisch opgeslagen, waardoor je veel verschillende versies van...

- Snelheid van levering
- Gemak van ontwerpprogramma
- Kwaliteit & prijs van eindproduct

Nicole

Het spandoek werd op tijd geleverd en precies zoals we hem wouden!

Beschrijf de sterke punten

Goede kwaliteit en je kunt hem zelf ontwerpen! Hij komt er ook precies zo uit te zien! Dikke 10 voor 123spandoek.nl

Thea

Bestellen was best makkelijk. Levering geweldig, kon de bestelling ook na sluitingstijd afhalen. Info via mail prima

Flexibel

Makkelijk te maken online, snelle levering, erg handig dat ze mee kunnen kijken of de foto's duidelijk zijn die worden opgeladen zodat het eindproduct helemaal naar wens is.

Beschrijf de sterke punten

De check die ze kunnen doen zodat je later geen verassingen hebt.