Yvan De Backer H onderons

Beschrijf de sterke punten

Bij het vaststellen van een fout in het bestelde spandoek direct aangepast super

D. Karremans

Online handig te bestellen. Makkelijk een eigen foto uploaden of zelf een ontwerp maken. Snelle levering.

Beschrijf de sterke punten

Goed werkend ontwerp programma.
Als je ontwerp minder goed is van kwaliteit melden ze dit zodat je het aan kunt passen.

Douslimicars

Veel sneller ontvangen dan verwacht!
Zeker een 12/10

Beschrijf de sterke punten

Kwaliteit en service is het belangerijkste punt bij deze mensen.

Ze zijn ook zeer begripvol en geduldig.
Ze bieden u ook meerdere oplossingen om tot een overeenkomst te komen zonder het gevoel te hebben dat ze u “pushen” om een verkoop te realiseren.

Bij deze mensen is het heel simpel.
Kwaliteit en service.

Snelle levering.

Beschrijf de sterke punten

Fijn dat ze formats hebben die je kunt gebruiken en dat ze het extra checken.

Super goede service!

Beschrijf de sterke punten

Mooi resultaat, precies zoals ik had gewild

Zeer tevreden over de dienstverlening en de kwaliteit van het doek

Beschrijf de sterke punten

het meedenken over de juiste kwaliteit print is fijn

Gemakkelijk een persoonlijke en leuke spandoek gemaakt voor een halve Abraham! Op maat en snel geleverd!

Beschrijf de sterke punten

Tot in de details een eigen spandoek samenstellen. Boven verwachtingen een mooi resultaat.

Na het registreren op de website kan je direct beginnen. Je kiest een eigen foto, kan hem bewerken naar je eigen zin en daarna gewoon je spandoek bestellen.

E. Scholten

Het spandoek was perfect! Precies zoals ik had gehoopt. Ik had hier een beetje twijfel over, omdat je het via de computer maakt en dan nooit precies weet of het zo mooi wordt als op je scherm. Maar...

Beschrijf de sterke punten

Kwaliteit was goed! Scherm en duidelijk, geldt voor zowel de tekst als de foto. En het spandoek was ook nog eens eerder klaar.

Maken ging prima, jammer dat als je het binnen 4 werkdagen nodig heb dit als een spoedlevering geld en bijna 25 euro kost.
We moesten het vervolgens nog in Enschede ophalen (ruim een half...

eenvoudig te maken.