JL Zijp

Vrij snel een eenvoudig een mooi spandoek maken met vele keuze mogelijkheden! Was verrast over het eindresultaat op PVC.. echt heel mooi!

Beschrijf de sterke punten

Duidelijk, snelle levering, 100% wat ik verwachte. Prachtige kwaliteit zeil/pvc doek. Super. Prijstechnisch absoluut een aanrader!

Marjan

We hebben 3 doeken tegelijkertijd besteld. Twee van de drie doeken zijn helaas niet mooi gespannen. De tunnel is scheef getrokken. Na contact hierover te hebben gezocht met de vraag of dit hersteld... We hebben 3 doeken tegelijkertijd besteld. Twee van de drie doeken zijn helaas niet mooi gespannen. De tunnel is scheef getrokken. Na contact hierover te hebben gezocht met de vraag of dit hersteld kon worden kregen we als reactie dat het handwerk is en dat bij een volgende bestelling het mogelijk weer scheef wordt getrokken. Met als laatste opmerking dat 123spandoek van mening was dat gezien het doel waarvoor wij de doeken zouden willen gebruiken goed genoeg waren.
We hebben nu zelf het doek onder aan stuk moeten snijden om zo de tunnel strak te trekken en alsnog netjes af te werken.
Jammer dat ze op deze manier gereageerd hebben, komt zeker niet klantgericht en professioneel over. Gezien we jaarlijks nieuwe doeken willen gebruiken, gaan we toch op zoek naar een andere leverancier.

Beschrijf de sterke punten

De kwaliteit van de foto's afgedrukt op het doek is zeer goed. Scherpe kleuren en het doek is van stevig materiaal.

Hosnia

Super!

Beschrijf de sterke punten

Snel en gemakkelijk! Betaalbaar.

Nvt.

Snelle levering, en goed overzicht op de website

Goede link en duidelijk

Bert

Enorm makelijk om je eigen spandoek samen te stellen, door de informatie op de site.
Ook snelle levering en goed verpakt, wij hadden een spandoek van 3,5 meter deze werd keurig geleverd bij ons thuis, wat niet meevalt bij zo'n groot pakket.

Beschrijf de sterke punten

Makkelijk om eigen spandoek te maken.
Snelle levering.
Goede kwaliteit doek.

👍

Super

Was top

Anne K

Beschrijf de sterke punten

Mooie, heldere kleuren op het spandoek

Spandoek maken prima via de site en een zeer snelle levering!

Beschrijf de sterke punten

De medewerkers denken mee en nemen contact op als ze twijfelen over de kwaliteit van de aangeleverde foto's

Hubo Kuijpers

Bestellen en levering ging volgens afspraak.

Beschrijf de sterke punten

via chat vragen stellen en hulp op afstand

Ina Schulte

Gemakkelijk te bestellen en levering binnen enkele dagen. Afspraken die op de site staan worden goed nageleefd.

Beschrijf de sterke punten

Eenvoudig website voor het maken van een spandoek zoals je graag wilt en niet duur.