Anja reuvers

Het ging super makkelijk de stappen te volgen

Communicatie is suoer

Obs Het Veenpluis

Snel en vlot

Snel en vlot
Zeer verzorgd

Ingrid

Super mooi geworden!

henk

Ging redelijk eenvoudig allemaal echter zou het mogelijk moeten zijn een button te hebben om een foto eventueel wat lichter of donkerder te kunnen maken. Nu moest ik buiten t programma om zelf e.a....

snelle levering
kreeg redelijk goed advies

Mieke

Bestellen was ontzettend makkelijk, goede informatie vanuit het bedrijf over de levering (tijden en omstandigheden), levering keurig op de dag zoals aangegeven.

Beschrijf de sterke punten

Wat ik als zeer positief heb ervaren was het volgende: het spandoek wat ik had ontworpen bevatte een afbeelding met een te lage resolutie. Hierover kreeg ik een e-mail met de melding dat het spandoek op deze manier niet mooi zou worden. Na kort contact via de chat toch nog een nieuwe afbeelding kunnen kiezen terwijl het spandoek ook nog op tijd geleverd werd. Dat is nou service waar je echt wat aan hebt. Perfect gedaan!

Patricia

Heel makkelijk en leuk om zelf te ontwerpen!
Precies geworden zoals voorbeeld. Helemaal top
Levering was ook snel, 4 februari s’avonds besteld en 8 februari al binnen. Super

Makkelijk
Goedkoop

anita berenpas

Goede website. Duidelijke uitleg hoe alles werkt Gebruiksvriendelijk en snelle levering. Goede kwaliteit producten

duidelijk en goede kwaliteit

Inge Fabré

De communicatie verliep vlot.

Beschrijf de sterke punten

Opvallend snelle reacties op mails en vragen. De fotokeuze door ons was niet meteen juist en er werd snel naar een andere oplossing gezocht.

Mirjam Oude Vrielink

Geweldig gebruiksvriendelijke site

Beschrijf de sterke punten

Fijn dat als jullie zaken opvallen jullie eerst een mail ter verheldering sturen ipv gewoon afdrukken.

Kuipers

Ik ben zeer tevreden over het spandoek. Precies zoals ik verwacht had. Alleen GLS laat het afweten. Geven 2x aan aan huis te zijn geweest en bij de laatste keer adres onbekend. 1 februari had ik...

Beschrijf de sterke punten

Mooi is zelfontwerp van spandoek met vriendelijk programma. Verzending vrij snel tot aan Elsloo GLS. Mooi spandoek resultaat perfect. 1 minpunt doe geen zaken met GLS (Geen Limburg Service)!