Tijme

Vlot geholpen met de reparatie van mijn scherm. Mijn scherm was na 15 min. weer klaar ook was de telefoon erg smerig van binnen door mijn werk. Dit is netjes schoon gemaakt.

Jan Paul

S'avonds besteld en de volgende dag al in huis! Super!!

Peter H.

Erg fijn geholpen door jullie, bedankt

Anne

Vriendelijk, goeie service, verstand van zaken

Op vakantie 2x perfect geholpen: dag 1 nieuwe batterij voor iPhone, dag 2 : nieuw oplaadsnoer voor iPad...én weer door met de vakantie: TOP service!

Henk-Jan

Eergisteren een refurbished Iphone 7 besteld. Gisteren op tijd ontvangen! Had een B-klasse besteld maar ziet er bijna als nieuw uit! Super tevreden!! BEDANKT!

Scherm van de ipad laten repareren. Vakkundig gedaan, van tevoren werd duidelijk gecommuniceerd wat de kosten waren, dus geen 'verrassing' achteraf. Fijn personeel!

Jeffrey B.

Mijn zoontje had mijn werk iPad laten vallen en was goed kapot. Gelukkig wisten de jongens van Reparatiehuys er wel raad mee. Ze hadden hem snel klaar en was wat goedkoper uit dan we vooraf hadden... Mijn zoontje had mijn werk iPad laten vallen en was goed kapot. Gelukkig wisten de jongens van Reparatiehuys er wel raad mee. Ze hadden hem snel klaar en was wat goedkoper uit dan we vooraf hadden ingeschat. Super service. Bedankt mannen.

Evert

Vorige week mijn iPhone langs gebracht voor reparatie. Ik kon hem met 25 minuten weer ophalen. Ideaal, dankjewel!!

Goede service, ga zo door Tyrone