Wat vond je van de website en het aanmeldproces?
Hoe vond je de kwaliteit van de lessen?
9.5/10
Hoe was het contact met je instructeur?
9.8/10
Wat vond je van de auto?
9.7/10

Dong Liu

Perfect experience. Super kind and excellent instructor Lambert. I moved from Rijswijk to Hilversum due to home move. I failded 4 times with the previous school in Rijswijk. Then I won my license at...

Esran

Hey Lambert, Ik wil je heel erg bedanken voor je super gezellige en vooral leerzame lessen!!
Heb de grootste lol met jou gehad, en daar waar het nodig was ook echt wel serieuze momenten.

Leerzame lessen van een geduldige instructeur. Je leert niet alleen door te doen, maar ook door eerst bewust na te denken over verkeerssituaties.

Rijk van Duuren

Zo blij met alle lessen van Lambert! Ik voelde mij heel erg op mij gemak, alles kon ik vragen. Ook heeelll erg veel gelachen ? en wat een toffe auto! Ik raad 123 rijden bij iedereen aan!...

Rachèl van der Wal

Wat een dubbel gevoel.. Super blij natuurlijk met mijn rijbewijs, maar stiekem toch ook wel teleurgesteld dat mijn rijlessen met Lambert, in die fantastisch BMW, nu dan toch echt voorbij zijn!

mascha doesburg

Bedankt voor je geduld en je inzet, ben echt super blij met mijn rijbewijs.

iris

Hoi Lambert, super bedankt voor je fijne relaxte manier van lesgeven.
ik ga je vast ook nog een keer in de winkel tegenkomen en dan kom je maar ff koffie doen ;)

Steven hartman

Hey Lambert, Super bedankt voor je leuke lessen, ben zo blij dat je mij mijn rijbewijs hebt laten halen nog voordat ik op vakantie ga, je hebt je echt aan je belofte gehouden!
Ik ga je...

jordi huizinga

Lambert is een zeer rustige,fijne instructeur. In 1 keer geslaagd.

peter

Gewoon een fijne rijschool!