9.7/10

Pauline

Zeer snelle en correcte levering.

Snelheid van levering; telefonische bevestiging en niet genoten korting alsnog aanbiden.

Caroline

Snelle en persoonlijke service, top!

Zeer klantvriendelijke benadering. Ik werd na levering nog benaderd dat ik recht had op een 10% korting ivm lopende actie . Heb daar keurig een kortingscode voor gekregen terwijl ik nergens om vroeg! Dat is klantvriendelijkheid! Chapeau!

Snelle nette levering van goed product. Ik werd zelfs netjes gebeld om mij te vertellen dat mijn bestelling onderweg was. Héél klantvriendelijk.

Snelle levering, klant vriendelijk.

Ik hoop alleen dat er door dit bedrijf en vele andere bedrijven een andere manier gevonden kan worden voor het opvullen van de doosjes ter bescherming van het product. Nu zit er schuim plastic in dat regelrecht de prullebak in gaat. Is er een milieu vriendelijker alternatief?

Erg positief. Ze hebben me direct gebeld dat het iets langer zou duren, omdat de dagcrème nog niet binnen was. Uiteindelijk had ik mijn crème nog voor het weekend. Super goede service!

Erg klantvriendelijk

Positieve ervaring

Snelle levering en info

AvdSteene

Atamé producten besteld, na deze al meer dan 20 jaar elders gekocht te hebben.

Goede persoonlijke snelle service, komen afspraken na en leveren wat ze zeggen. Zelfs extra service als proefjes en after-sales, telefoontje om door te geven wanneer bestelling verwacht kan worden.

Nvt

Top bedrijf! Zeer klantvriendelijk.

b vd berg

Perfect. Geen opmerkingen.

Zeer klantvriendelijk

Zeer goede eerste ervaring!

Goed en vriendelijk