9.7/10

Elise

Tevreden

de reactiesnelheid.
schoonheidsspecialiste zou een aantal dagen met vakantie gaan, gaf dit direct door en we zochten samen naar een oplossing.

product kopen na afloop van behandeling vond ik prettiger.

Prima service . snelle levering

Persoonlijkheid

Goede service en snelle levering.
Bedankt!

Klantvriendelijk, duidelijk en snel.

Nvt

Inge

Mijn bestelling bij 123cosmetica was helaas niet op voorraad. Zo makkelijk en snel ik mijn bestelling kon doen verliep de levering hierdoor iets minder soepel. 123cosmetica heeft hiervoor wel direct...

Klantvriendelijk en een goede service

De site zou mogelijk iets professioneler kunnen, maar is wel goed voorzien van artikel en informatie

Mijn ervaring is heel goed. Ik werd zelfs gebeld met de mededeling dat het product verzonden was. Verder snelle levering.

vriendelijk klantcontact

Amina

Zeer goed! Goede producten echte aanrader, met name de Blue blood gel van neoderma!!

K vind het wel jammer de dat producten ietjses duur zijn geworden. Eerste keer toen k keek viel het mij op dat het goedkoop was, maar bij een tweede keer toen k dezelfde producten aanklikte en ging bestellen viel het mij dat het wat duurder is geworden. Ik hoop niet dat dit zo gaat.. Dat zou k wel jammer vinden

L. Maduro

Goede ervaring

Nette website, overzichtelijk.

Niet bij elke keer bestellen heb ik behoefte aan telefonisch contact. Een bevestigings-e-mail zou volstaan. Alleen indien er iets bijzonders aan de hand is, bv een bestelling die vertraging oploopt of iets dergelijks, zou ik telefonisch contact op prijs stellen.
Ik zou het waarderen als de ingredientenlijst zoals die op de verpakking van het product staat, ook op de website staat bij het bewuste product.

De snelheid van leveren.

De telefonische bevestiging van de order.

Nee.

Snelle service, goed verpakt en heldere communicatie!

Snelle service, heldere communicatie,

S. Rzougui

Scherp geprijsd, snelle levering en uitstekende service. Vlak voor verzending zelfs gebeld om te melden dat bestelling onderweg is.