9.7/10

H.J. Cornelissen-Buykx

Het is voor mij nog niet van toepassing omdat ik pas klant ben.

nee

Linda

Hele goede service! Ik werd goed geïnformeerd en toen ik naderhand een vraag had, kreeg ik snel een goed antwoord.

Persoonlijke aanpak.

Geen.

Voor de eerste keer producten besteld bij 123 cosmetica, zeer tevreden over dit bedrijf.
De producten waren even niet op voorraad, ik werd hierover gelijk gemaild en ook telefonisch op...

Accuraat en zeer klantvriendelijk.

Momenteel geen.

Boven verwachting goed

snelle levering

Hoog geprijsd

Nvt

Nvt

Er zat geen gebruiksaanwijzing bij het product.

De service van 123 cosmetica is erg goed. Er waren wat problemen met de levering van mijn bestelling maar ze hebben er alles aan gedaan zodat ik mijn product nog op tijd heb ontvangen! Erg fijn!

Udo

Heel snel, heel netjes. Met leuke proefjes erbij is het net een cadeautje. Bovendien won ik ook nog een dinercheque ter waarde van 40 euro! Ik ben natuurlijk een zeer tevreden klant:-)

Snel, netjes verpakt. Proefjes erbij.

Na bestelling van producten wordt je netjes per telefoon geinformeerd over de levertijd en levering vindt dan ook exact plaats op angegeven tijd.

Goede , snelle service

Goed product

Lynn

Helemaal TOP!

Verzending gaat echt snel en je krijgt zelfs een telefoontje dat het eraan komt :)

Meerdere pogingen een review te schrijven, juist omdat de service zo goed is. Maar op één of andere manier werkte de link niet / of niet duidelijk (met telefoon) hoe dat werkt