9.7/10

Pien Jacobs

Ik heb onlangs Atamé Tonic besteld

Vriendelijk, professioneel en een snelle levering.

Dit is de tweede keer dat ik een bestelling plaats via de website. Ik ben meer dan tevreden en zal zeker nogmaals een bestelling plaatsen op de website.

Snelle en super service. Indien samples niet voorradig zijn, bellen ze dit na om dat door te geven. Kortom; zeer netjes!

Ik ben zeer tevreden over de adviezen die gegeven zijn over de te gebruiken producten.

ik gebruik jarenlang diverse huidproducten, ik ben zeer tevreden met de producten en advies die...

Fijne producten, snelle levering, heel klantvriendelijk.

n.v.t.

Sunshine

Zeer goed, en erg klantvriendelijk

Goede service, goede producten. Vooral een goed aanbod aan Neoderma producten. Fijn dat je zo goed op de hoogte wordt gehouden van je bestellingen. Werd gebeld door 123cosmetica maar kon helaas niet opnemen, dan wordt er een voicemailbericht achter gelaten. De producten waren snel binnen. Eerder een keer de volgende dag al, dit keer 2 dagen later en werd hierbij goed op de hoogte gehouden.

Chantalle

Eerste ervaring, zeer positief. Accuraat.

Even bellen om te bevestigen dat de order ontvangen en onderweg is, vind ik super.

Anja Vissers

Bestelling ging grmakkelijk