J. W. Jansen

Snel en correct geleverd.

Afstandbediening gebruiksklaar voor betreffende apparaat ingeregeld.

Hofker

Een afstandbediening besteld en gekregen, maar werkt niet.
Een afstandbediening besteld en gekregen, maar werkt niet.
Per mail gevraagd naar een handleiding, niet gekregen. Een tweede exemplaar van een ander type besteld en gekregen, met hetzelfde resultaat. Geprobeerd te bellen, maar de telefoon werkt niet. Kortom: waardeloze service.

Reactie 123afstandsbediening.nl:

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij zien dat u (meerdere malen) contact via de mail met ons heeft gehad.
U heeft een beamer van het merk Infocus, maar u heeft een...
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij zien dat u (meerdere malen) contact via de mail met ons heeft gehad.
U heeft een beamer van het merk Infocus, maar u heeft een afstandsbediening besteld
voor het merk Optoma. Dit is een totaal ander merk en zal derhalve niet op uw beamer functioneren.
Dit hebben wij u direct aangegeven bij uw eerste bestelling al en hebben tevens aangegeven dat wij geen passende afstandsbediening hebben voor het type dat u wil, maar vervolgens bestelde u wederom een afstandsbediening die een totaal ander merk heeft dan wat u nodig heeft. Vervolgens hebben wij u aangegeven dat u de producten binnen veertien dagen kunt retourneren en dat wij het aankoopbedrag gaan crediteren.
Wij vinden het jammer dat u niet het gehele verhaal in uw review zet, maar desalniettemin
willen wij u danken voor uw review.
123afstandsbediening.

Martijn van den Ouweelen

Levert niet zoals toegezegd in 1 werkdag

niet

Hub

Link naar gezochte artikel is snel gelegd
Bestellen en betalen is prima.

Correct snel effectief goed nazorg

frank coolen

Zoals je hoopt, duidelijke site, goede prijs, makkelijk betalen, snelle levering

duidelijke site, goede prijs, makkelijk betalen, snelle levering

Thuis

Goed produkt voor goede prijs

snelle levering

Mars

Goeie levering.werkt goed.

Een afsandsbediening zonder codes werkt gelijk. En ook nog een snelle bezorging.