Ritchi

Alles Super abgelaufen

OK.

Mark

Perfect

Makkelijk te bestellen en duidelijk te zien voor welke types het product geschikt is.

Dave

Verheugd om een originele afstandsbediening te kunnen vinden en bestellen, direct een bestelling geplaatst om onze oude witte afstandsbediening te vervangen. Bij het openmaken van de verpakking... Verheugd om een originele afstandsbediening te kunnen vinden en bestellen, direct een bestelling geplaatst om onze oude witte afstandsbediening te vervangen. Bij het openmaken van de verpakking bleek er een ander model te zijn geleverd, met een ander modelnummer en zwart, ondanks het juiste modelnummer ook op de pakbon/factuur.
Na een vergelijk met de door ons veel gebruikte knoppen, die op een andere plek zitten dan wij gewend zijn, batterijen geplaatst en bekeken of er contact tussen de tv en de afstandsbediening mogelijk was. Dat was het geval en de veel gebruikte functies werken ook. Dus we hebben het er maar bij gelaten.

Vlotte bezorging (maar had dat ook zo geweest bij het juiste product; dat weet ik niet....)

A.B

Snelle en nette levering, afstandsbediening werkt niet helemaal goed, knoppen moeten lang en nadrukkelijk ingedrukt worden, geluidknop werkt ook niet.

snelle levering netjes verpakt.

Michael Hupkens

Afstandsbediening besteld was op voorraad dus 2 januari besteld , en we zouden het dan op 3 - 4 januari thuis in de brievenbus geleverd krijgen. Maar niks ontvangen , Post NL was er druk mee en... Afstandsbediening besteld was op voorraad dus 2 januari besteld , en we zouden het dan op 3 - 4 januari thuis in de brievenbus geleverd krijgen. Maar niks ontvangen , Post NL was er druk mee en hebben het ook niet ontvangen dus het kon niet afgewerkt worden. Afgelopen vrijdag 5 januari ook nog geen afstandsbediening . Maar nou heb ik vandaag 9 januari een mail ontvangen met daarin dat de afstandsbediening niet meer leverbaar is. Dus nu hebben wij nog geen afstandsbedieningā€¦

Geen !!!

Rene Post

Ivm de feestdagen duurde het wat langer voor ik mijn afstandsbediening had,wat wel jammer is dat je hun niet kunt bellen,alles gaat via de mail ,daarom maar 3 sterren.

Het product

Jolanda Mulder

Vlotte levering, goed product

de afstandsbediening werkt!

Remco

De juiste afstandsbediening snel kunnen vinden in de webshop. AB werkt perfect, hoeft niet geprogrammeerd te worden.

Snelle levering. Duidelijke shop

T. Smit

Het voorbeeld van een goede webshop!

Groot assortiment, verrassend goede prijzen, snelle afhandeling en topkwaliteit afstandsbediening!

Visser

Eenvoudig en snel