123accessoires.nl

123accessoires.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop 123accessoires.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1310
7.3/10
74 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 123accessoires.nl met 7.3/10. Gebaseerd op 1310 ervaringen.

Onacceptabel (1/10)

betaling innen en niet leveren

haar bestellingen leveren!

Score voor 123accessoires.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Stelletje oplichters bestelling nooit ontvangen.

Lopes
Onacceptabel (1/10)
Lopes

Geen sterke punten.

Zie hierboven. Misschien beginnen met de telefoon opnemen en mail beantwoorden.

Score voor 123accessoires.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechtste webshop die ik ooit heb meegemaakt. product was niet goed dus ik wilde het ruilen. daarna heb ik een mail gestuurd maar deze wordt niet beantwoord, telefoon wordt nooit opgenomen. er wordt niet teruggebeld. dus ik heb het product ook nooit geruild. misschien krijg ik mijn geld ook niet terug dus gehouden want nu kan ik het zelf nog aan iemand anders geven.

Slecht (3/10)

vorige bestelling goed afgeleverd, echter laatste niet en geen reactie op mijn email!

Email beantwoorden en het bestelde artikel (iPad hoes) graag leveren!

Score voor 123accessoires.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Op dit moment niet goed! heb 6-8-2017 email gestuurd dat ik de bestelling niet heb ontvangen, tot op heden geen reactie....

Ilse

Zeer slecht! een origineel samsung telefoonhoesje besteld volgens de site. ik ontvang een heel ander hoesje dan de originele van samsung. 2x gemaild maar geen reactie. de telefoon wordt ook niet opgenomen. nooit meer bestellen dus via deze site!.

Marloes
Marloes

NUL.

- Geen levering de volgende dag beloven als dit niet waargemaakt kan worden.
- Geen telefoonnummer op de website zetten als je toch niet bereikbaar bent.
- Geen keurmerken plaatsen van bedrijven of stichtingen waar je niet bij aangesloten bent.
- Indien een bestelling niet volledig verzonden wordt, even de klant op de hoogte brengen, lijkt me een kleine moeite.
- Reageren op e-mails, dat lijkt me zelfs een nog kleinere moeite.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer ontevreden over dit bedrijf. we hebben op 21 juli een bestelling geplaatst, deze zou op 22 juli geleverd worden. uiteindelijk ontvingen we, een deel van de bestelling, op 25 juli. een artikel van onze bestelling zat er niet bij, dus hebben we de mails nogmaals nagelezen om te kijken of er een nalevering zou komen... nee hoor! telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar en via de e-mail krijgen we ook geen reactie..
per slot van rekening werd het keurmerk van de stichting webshop keurmerk ten onrechte gebruikt; bij nader onderzoek bleek dit bedrijf niet aangesloten te zijn bij stichting webshop keurmerk. bij webwinkel keur (nog) wel, daar hebben wij vandaag dus ook ons geschil geopend.

Yvonne van Tilburg
Yvonne van Tilburg

Waardeloos

Waardeloze service

Overige opmerkingen

Zo kan ik ook mijn geld verdienen.Geld innen en niet leveren

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Waardeloos.hoesjes nooit ontvangen.mail gestuurd met mijn klacht,nooit antwoord ontvangen.toen jullie bedrijf eens nagekeken op recensies en jawel hoor,honderden klachten,bestelling nooit geleverd en nul reactie van jullie.triest!!!!!.

Goed (8/10)

Score voor 123accessoires.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed.

Susie Manshande

Slechte ervaring met het bedrijf. ik heb mijn bestelling niet ontvangen. jongen geprobeerd te bellen, ik heb een voicemail achtergelaten en 2 x een mail gestuurd. ondanks dat heeft niemand contact met mij opgenomen. ik wil graag mijn geld terug. ik heb ondertussen ergens anders het product moeten kopen.

Sharon Bos
Onvoldoende (4/10)
Sharon Bos

Betere communicatie en beter bereikbaar

Score voor 123accessoires.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet goed, pakketje besteld 2 weken geleden, niet ontvangen. wordt niet terug gebeld of gemaild.

Kubilay
Kubilay

Geen 1 sterke punt.

Jullie mogen het wel sneller bezorgen zoals de afspraak morgen in huis.
Jullie mogen ook wel terug reageren als een klant jullie een mail hierover stuurt. Buitengewoon slecht dit!!!!!!

Overige opmerkingen

Geen woorden meer voor!!!!!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht, voor 6 uur besteld is morgen in huis? ik bestelde voor 3 uur zelfs kreeg hem 2 dagen erna. vuile leugenaars als je je niet aan de afspraken kan houden haal je het dan weg met je morgen in huis. nooit meer bij jullie bestellen!!!!!!.

Bedrijfsinformatie

Nergens zoveel keuze als bij 123accessoires.nl! Ons assortiment accessoires voor smartphones, tablets is ongeëvenaard en groeit nog altijd dagelijks. We speuren de hele wereld af op zoek naar hippe, moderne en vooral unieke producten waarmee een accessoire méér wordt dan zomaar een hoesje. Laat u door ons verrassen!
Adres
;s Gravenzandseweg 18F