8.3/10
8.1/10

Uitstekend

xxxx

Arjan

Product slecht verpakt, al eens open geweest ook. Zelf product in elkaar zetten (stond niet vermeld) Bouwtekening aangevuld met pen. Slechte import!

Veel ruimte voor verbetering

Op vrijdag een poppenbuggy besteld via bol.com. Die zou uiterlijk de dinsdag daarna gratis bezorgd worden, maar op zaterdag had ik hem al binnen. Top dus!

Artikel was goed verpakt en zeer snel geleverd.

Nee, ik ben tevreden.

F.A.

2 dagen voor verjaardag cadeau besteld, de volgende dag was het in huis, helemaal top!

Vandaag besteld morgen in huis! Goede prijzen en producten.

Naam "112goedkoop" komt een beetje "onbetrouwbaar" over

Mieke

Hele goede snelle levering! Product netjes en in goede staat bezorgd.

Duidelijke website, snelle levering en duidelijke informatie met betrekking tot de levering.

Slechte bezorg service

Andere bezorg service nemen

S. Griffioen

Het ging om een kruiwagen; bij prijsvergelijking kwam deze firma er goed uit, temeer omdat de info over netto bruto niet misleidend is (wat bij een andere firma wel het geval was). een pluim dus.

zie hierboven. De aflevering werd ook keurig voorbereid. De aflevering van de kruiwagen was prima. Ligt goed in de hand en maakt een soliede indruk, zo zeer zelfs dat ik verwacht dat 'ie mij zal overleven .

Houen zo, niets verbeteren.

Bianca

Eerste indruk is oké, alleen de wielen van de poppenwagen kloppen niet. Dus vrijdag maar even bellen, hopelijk wordt het snel opgelost.
Dan heb ik pas een goed beeld over dit bedrijf.

Duidelijk en veel foto's

Leegwater

Keurig afgeleverd. Netjes een telefoontje van tevoren. Goede prijs/ kwaliteit verhouding!

Aflevering